11 Ocak 2015 Pazar

Topicrem Lansman Detayları

http://www.topicrem.com/en


Merhaba Arkadaşlar,

Topicrem markasını daha önce mutlaka duymuşsunuzdur. Özellikle anne ve bebekleri olan bir çok arkadaşım bu markayı kullanıyorlar. Ben çevremde kullanan ve blogger arkadaşlarımında kullandıklarını daha önce okumuş ve duymuştum. İlk kez tanıştığım bu markayı saf ve doğal olmasından dolayı çok sevdim. Özellikle yüz temizleme jeline bayıldım diye bilirim. Bir çok markanın jellerini daha önce denememe rağmen içlerinden evet işte bu ürün harika diyebildiğim bir marka olmadı. Genelde hepimiz fark ettiği gibi jellerde ilk gözümüze çarpan çok fazla yoğun ve katı olması böyle katı jelleri denediğimde ne kadar çok yıkasamda sanki yüzümde hala varmış hissi yaratmasıydı. Farklı ürünleri bulunca aradaki farkı çok net görebiliyorsunuz. Topicrem'in yıkama jeli harika akışkan olması saydam ve hijyenik kokusu beni benden aldı. Eğer denemediyseniz ve yıkama jeli arayışındaysanız bu ürüne bayılacaksınız. Diğer akne giderici yada sivilce giderici ürünleride günün sonunda bizlere hediye ettiler. Kullanıp tek tek ilerleyen zamanlardan paylaşmak isterim.

Bu güzel sıcacık lansmana davet ettikleri için Topicrem ailesine çok teşekkür ediyorum. Benim için önemli olan ilk kez deneyeceğim yada hiç bilmediğim bir ürün hakkında detaylı bilgi almaktır. Bu konuda marka yetkilisi Özlem Hanıma çok teşekkür ederim gerçekten harika bir sunum ve akıcı anlatım tarzı ile beni mest etti. Aşağıdaki resimlerde göreceğiniz gibi pür dikkat dinlemedeyim. Lansman Yeniköy Sırçacıda gerçekleşti sahilin eşsiz manzarası harikaydı uzun zaman sonra tekrar yeniköy'de olmak benim için çok güzeldi. Topicrem'e bütün eczanelerden ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Ebru




2 yorum:

  1. bende yüz temizleme jelini ve yüz kremini kullanıyorum, Oglum da banyo jelini ve vucut kremini kullanıyor.Cilt doktorumuzun tavsiyesiyle aldık ve çok memnunuz :)

    YanıtlaSil