13 Ocak 2015 Salı

Daha Derin Daha Etkili Bakışlar İçin Eylure


Merhaba Arkadaşlar,

Eylure markasının basın bülteni geldiğinde yayınlamak istedim. Kısa bir zaman önce sevgili Elif'in davetinde bizlere Deniz Kozmetik tarafından hediye edilen takma kirpik markası. Denediğim için özellikle sizlerle bunu paylaşmak istiyorum. Ayrıca takma kirpik takmada çok başarısız olan ben inanılmaz memnun kaldım. Kendiliğinden yapışkan olması ve ayrıca içerisindeki yapışkanı ile birleşince süper ikili etkisi yaratıp kirpiği takmanız inanılmaz kolaylaşıyor. Eğer sizde bu konuda bu güne kadar zorlanma yaşadıysanız mutlaka bu markayı denemelisiniz. Ayrıca kirpiklerin yumuşaklığı ve gözde doğal duruşu beni benden aldı. Ben severek kullanıyorum ayrıca eğer yapışkanı çok kullanmazsanız bir sonraki sefer içinde aynı kirpiği kullanma şansınız var. Eklemeden geçemeyeceğim bu güne kadar kuaförlerde taktırdığım ve akşam yada ertesi gün saatlerce kirpiği gözümden çıkarmaya çalıştığım günleri unutmuş değilim. Eylure markasında bir hamlede kolayca çıkan bu mucizevi ürünü mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Aşağıda basın bültenini ve datayları görebilirsiniz.

Sevgiler,
Ebru

%100 Doğal İnsan Saçından Gerçek Kirpik Etkisi İle…
Gözleri ön plana çıkartan kirpikler için farklı bir çok alternatife sahip Eylure markası, insan saçından ürettiği kirpikleri ile dünyayı sallamaya devam ediyor. Siz de 14 Şubat’ta olduğunuz yeri sallayın ve Eylure’un önerdiği Definition 110 ile muhteşem görünüme sahip olun.
Görünen o ki gözleri olduğundan daha çekici kılan dramatik ve dumanlı göz makyajı, uzun bir süre daha kullanılacak. Küçük makyaj hileleri ile yüz ifadenizin tamamını değiştirebilirsiniz. Takma kirpikler ile bu efekti çok daha etkin bir şekilde sağlayabilirsiniz.
Eylure ürünlerini belirli Watsons mağazalarında, tüm seçkin parfümerilerde ve eczanelerde bulabilirsiniz.
Not: Maskara kullanılmadığı takdirde, kirpik çıkartıldıktan sonra tekrar ve tekrar kullanıma müsaittir.
Eylure’un yeniyıl için önerdikleri:
Definition 110 Fiyatı: 25.90 TL

2 yorum:

  1. Bede şu sıralar kullandığın kirpiği soracaktım.Çok beğendim sende duruşunu doğallığını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim denemeni tavsiye ederim kesinlikle memnun kalacaksın tatlım

      Sil