27 Ocak 2015 Salı

Elf Contouring Blush&Bronzer



Merhaba Hayatı Makyajlayanlar,

Evet bu başlığı sevdim sanırım bazen gerçekten hepimizin aslında hayatımızdaki sevmediğimiz şeyleri makyajlasak silsek ne hoş olurdu belki gözümüze daha hoş gözükürlerdi :) Gerçekten düşünüyorumda çok güzel bir blog ismi seçmişim kendime, makyaj yapmayı seviyorum yeni ürünler almayı denemeyi çok seviyorum bazende gerçekten çok mutsuz olduğumda yada biri beni mutsuz ettiğinde kendimi yada hayatı makyajlıyorum sanırım böyle yapmazsan hiç çekilmez bir yer olur yaşadığım hayat :) Neyse bu kadar karamsarlık yeter diyorum ve yine nesneslinin bana gönderdiği harika bu Elf markasının paletinden bahsetmek istiyorum.

Ben çok beğendim sadece kontör yapmak için The Balm'ın Bahama Mama'sı vardı. Benim için gerçekten harika bir hediye oldu çünkü hem içerisinde bronzer hemde kontör işlemi görecek harika iki renk var. Aşağıda renklerin tonlarını görebilirsiniz. Aslında daha önce bir lansmanda yeni bir şey öğrendim kontör yaparken elmacık kemiklerimizin üst kısmına doğru koyudan açığa gitmemiz gerekiyormuş.  Ben Bahama Mama kullanırken fırçayı dağıtmak için hep yukarı doğru dağıtma işlemini gerçekleştirirdim. Şimdi bu iki rengi kullanacağım bakalım nasıl duracaklar. Pigmentasyon olarak çok beğendim içerisinde minik ışıltılarının olası yazın bile kullanmak için harika olacak. Eğer böyle ikili bir ürün almayı düşünüyorsanız ben çok beğendim. Sanırım Türkiye'de yok ama bazı sitelerde yada instagram sayfalarında satışı yapılıyor oradan temin edebilirsiniz.

Sevgiler,
Ebru



2 yorum:

  1. Ay bende bu paleti çok istiyordum, ne zaman gitsem unutuyorum yazını görünce hatırladım yine :)) çok güzel yazmışsın canim güle güle kullan
    http://begumbas.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Tamda sevdiğim renkler çok güzel.

    YanıtlaSil