25 Ocak 2015 Pazar

Sonex Ceppower ile Şarjsız Kalmayın!


 Merhaba Arkadaşlar,

Genelde bu güne kadar kozmetik ve cilt bakım ürünlerini sizlerle paylaşmıştım. En büyük sıkıntım akıllı telefon kullandığım için ve yaklaşık telefonum üç senelik olduğundan şarjının çok çabuk bitmesiydi. Son zamanlarda hepimizin bildiği gibi artık yanımızda taşıyabileceğimiz ve akıllı cihazlarımızı şarj edebileceğimiz ürünler çıktı. Hepsi iyi mi bence hayır çünkü bir çok arkadaşımın memnun kalmadığı markaları biliyorum. Bir blogger arkadaşımın sürekli yanında gezdirdiği bu marka çok ilgimi çekti çok memnun kaldığını gördüm hatta deneme şansım oldu ve sonunda almaya karar verdim. Sizde siteyi incelemek isterseniz Tık Tık  ulaşabilirsiniz :) Ürünün içerisinde bulunan akıllı cihazlarla uyumlu aparatları çok işinize yarıyor. Ayrıca hızlı dolum yapması ve fiyatınında 59.90 tl olması çok uygun diye düşünüyorum. Beni inanılmaz büyük bir sıkıntıdan kurtardı diyebilirim.

Sitede bir çok seçeneğe rastlamak mümkün tablet,şarj aletleri ve telefon kılıfları açısından ve belkide en önemlisi kaliteli ve güvenilir bir site olmasından dolayı benden sınıfı geçti. Eğer sizinde şarj aletine ihtiyacınız varsa mutlaka siteye uğramanızı ve ürünleri incelemenizi tavsiye ederim. Aşağıya linklerinide paylaşıyorum oradan inceleyebilirsiniz. Kendinize güzel bakın.






Sevgiler,
Ebru





2 yorum:

  1. Merhaba canım Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Sizin bloğunuz da çok güzelmiş tanıştığımıza memnun oldum :)

    YanıtlaSil