11 Ocak 2015 Pazar

Procsin Mavi Anemon Serisi Lansmanı


 Merhaba Arkadaşlar,

Procsin Lansman detaylarını sizlerle paylaşmakta biraz geç kalmış olabilirim :) İşlerimin yoğunluğu nedeni ile aslında birazda ürünleri kullanmak istedim bu süre zarfında Lansman'ın detayları daha bir anlamlı olacağını düşünüyorum. Moda Teras Cafe'de gerçekleşen gerçekten çok özenerek hazırlanmış etkinlik için kendi adıma çok teşekkür etmek isterim. Yaklaşık 1 saatlik ürün anlatımı ve açıklayıcı sunumları çok etkileyiciydi. Türkiye pazarında yerini olan marka genelde Eczanelerde satılıyormuş bunu konuşurken birden harika bir haber geldi ve artık Procsin markası tüm Watsons mağzalarında satışa olacağı haberi geldi. Ulaşılabilir olması bizler için çok sevindirici bir haberdi. Ürünlerin Watsons mağazalarında görebilirsiniz biraz fiyat konusu yüksek gelebilir ama hakkını veriyor diyebilirim. Açıkcası ben en çok koltuk altı beyazlatıcı kremini merak ediyorum ve en kısa zamanda alıp deneyeceğim. El kremleri ve cilt kremini denedim şuanda çok başarılı olduğunu söyleyebilirim.

Genelde bildiğini üzere ürünleri kullanıp yazmayı tercih ediyorum. Beni takip eden ve okuyan herkese doğru yönlendirme yapmak benim için asıl görev halinde ve bu konuda hiç pişman değilim. Şuanda iyi ilerleyen bir marka olduğunu söyleyebilirim. Diğer ürünlerini kullanınca sizlerle paylaşacağım. Kendinize iyi bakın :)

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder