2 Ocak 2015 Cuma

Avon'la Asrın Partisinde Buluştuk!



Merhaba Arkadaşlar,

Öncelikle herkesin yeni yılını kutluyorum. Umarım bol eğlenceli,kahkahalı ve güzel bir gece geçirmişsinizdir. Gelelim bu sene Avon markasının erken yeni yıl partisine. Konsept olarak günümüzden 70'ler 60'lara kadar bir çok seçenek vardı. Ben sanırım 80'ler yada 90'lar arası bir şey oldum. Öncelikle harika bir parti hazırladıkları için Avon Türkiye'ye çok teşekkür ediyorum. Asrın Partisinin en güzel kurgulanmış tarafı ise sanırım karaoke olmasıydı. İnanılmaz eğlendik yabancı ve Türkçe şarkılardan oluşan harika bir liste hazırlanmıştı. En çok eski zamanların şarkılarında eğlendik sanırım derler ya ne varsa eskilerde var. Belki o zamanlar yaş gereği küçüktük ama hatırladığımız kadarıyla yada büyürken dinlediğimiz o eski şarkıların tadı bir başka oluyor. Ne güzel ki Avon bizleri hem eğlendirdi hemde eskilere götürdü. Rebel Takipte ve FollowUpFashion yani üç kuzenler olarak :) Cici kızlardan delisin şarkısını söylemek bizler için çok keyif vericiydi. Aşağıda resimlerden anlaşılacağı gibi gerçekten son zamanların en iyi partisi Avon'un Asrın Partisi oldu. Ayrıca gecenin sonunda harika hediyeler bizleri bekliyordu. İçerisinde yeni yıl için hazırlanmış harika bir proje vardı. Mutluluk Projesi iki tanesini ben kendi adıma gerçekleştirdim. Normalde onu mutluluk projesi Tagi ile paylaşmaları gerekiyordu. Benim sevgili anneciğim temizlik yaparken kutunun içerisindeki bütün ambalajları attığından dolayı pek işe yaramadı diyebilirim :)

Sevgiler,
Ebru






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder