28 Ocak 2015 Çarşamba

Maybelline New York Color Show By Colorama(Burgundy Kiss 357)

Günaydın Herkese,

Bugün bu tatlı çok beğendiğim bordo rengi paylaşmak istiyorum. Sürekli Flormar'ın bordo rengini bulamayan ve başka alternatifi olmadığını düşünen ben en son Gratis alışverişimde ve aslında yine bir tane kalmıştı Maybelline'in bu harika bordo rengini görünce hemen almaya karar verdim. Sadece fırçasında sorun var gibi ama ben çok iyi bir oje sürücü değilim. Yani belkide becerikli biri iyi sürebilir, bunun yanında bence en çok hoşuma giden ojenin kısa bir süre sonra kuruyor olması. Çünkü ben sürekli hareket eden biri olduğum için ojelerin hızlı kuruması benim için çok önemli, yoksa hemen bozuluyor tabi ojeden kaynaklanmıyor tamamen benden :)

Golden Rose'un bordo ojesini aldım ama çok hoşuma gitmedi, belkide aradığım siyaha yakın bir bordo olduğu için bu renge bayıldım. Eğer sizde alternatif bir bordo rengi arıyorsanız çok çok tavsiye ederim. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama 10 Tl gibi bir şeydi sanırım ama hak ediyor :) Harika bir gün geçirmenizi diliyorum....

Sevgiler,
Ebru



14 yorum:

  1. Her ne kadar eşim bu tonları sevmesede ben bayılıyorum... Sana da çok yakismis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet kesinlikle harika rengi beğendiğine çok sevindim çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Gerçekten çok beğendim güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, rengine bayıldım ^^ Ben de bu renk flormar oje arıyordum, başka markalara da bakmak gerekiyormuş demek ki :))

    YanıtlaSil
  4. renk harika. tırnaklarda öyle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renk harika tırnaklar fena değil teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Cok guzel gotunuyor size de cok yakismis :) bende en cok bordo ve kirmixi rengi kullaniyorum

    YanıtlaSil
  6. Tam kış rengi canım çok hoşmuş.Güle güle kullan :) http://birsepetdolusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir bordo renk çok hoş durmuş sizdede. Bordonun her tonuna hasta olan ben bu markayıda bayılarak kullanıyorum.Paylaşımınız için tskederim.Bloğunuzu takibe aldım bile. pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Makyaj Nasıl Yapılır?

    Makyaj, özellikle çalışan kadınlar için, olmazsa olmazlardan biridir. Ev hanımları için de, son derece gerekli ve ihtiyaç halindedir. Makyaj yapılmadan ve yapıldıktan sonraki fark, kadınların kendilerini iyi hissetmelerini sağladığı gibi, çok daha güzel ve hoş görünmelerini de sağlar. Makyajdan önce, yüz tipini ve cilt yapısını çok iyi tanımak gereklidir.

    Doğal Makyaj Nasıl Yapılır?

    Doğal makyajın en belirgin özelliği, temiz görünmesidir. Her türlü makyajdan önce, mutlaka cildin temizlenmesi ve ardından makyaja hazırlanması gerekirken, bu durum, doğal makyajın en önemli adımıdır. Cildin rengine göre seçilecek olan bir BB krem, en doğal ve besleyici cilt kapatıcısı görevini yerine getirecektir. Ardından, makyaj yapan kadının yaşına uygun bir doğal renklerdeki ruj uygulanabilir. Doğal makyajda, far kullanılacaksa, cilt rengine en yakın renklerden tercih edilmeli, canlı ve belirgin renklerden uzak durulmalıdır. Gözler, kalem ve maskara ile belirgin hale getirilebilir.

    Gece Makyajı Nasıl Yapılır?

    Gece makyajını, doğal ve günlük makyajdan ayıran en belirgin özellik, kullanılan koyu renklerdir. Temizlenen cilde, besleyici ve nemlendirici özellikleri de olan bir fondöten uygulandıktan sonra, olabildiğince koyu renklerdeki ürünlerle göz makyajı yapılabilir. gece makyajı, parıltılı farların en rahat kullanıldığı alandır. Koyu kırmızı ve son zamanların trendi koyu mor renklerde bir ruj seçilebilir. Son olarak, elmacık kemiklerini göz görülür şekilde belirgin hale getirecek allıkla makyaj tamamlanabilir.

    https://www.hafifeal.com/makyaj-nasil-yapilir/

    YanıtlaSil