27 Ocak 2015 Salı

Eos Lip Balm



Merhaba Arkadaşlar,

Genelde çekilişlere pek katılmam ama sevgili neslihan yani siz nesnesli olarak biliyorsunuz :) Herkese numaralar verdi ve bende katıldım sonra bir baktım ki kazanmışım :) 23 numara demiş acaba kim bu 23 numara derken birde baktım ki benmişim :) Harika ciciler göndermiş bunlar bir tanesi Eos Lip Balm çok güzel daha önce alma şansım olmamıştı ve gerçekten çok sevindim. Kozmetik aşığı biri olarak sanırım dünden beri sürekli kullanıyorum :) Kokusu bir şahane yeşil elma gibi ama şekerli bir kokusu var ve benim kışın çatlayan dudaklarıma çok iyi geldi. Açıkçası herkesin bu kadar severek kullanmasını şimdi daha iyi anlıyorum. Eğer sizde kendinize lip balm arıyorsanız bu ürün tam size göre diyebilirim. Dudakları uzun süre nemlendiriyor ve kesinlikle tasarım olarak çok şeker yanımdan ayırabileceğimi düşünmüyorum. Herkese iyi akşamlar dilerim.

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder