15 Ocak 2015 Perşembe

Elca Kozmetik Alışveriş'im Wooww!


Merhaba Arkadaşlar,

Genelde kozmetik alışverişlerimi sizlerle paylaşıyorum. Ancak bu alışverişi paylaşırken bile çok heyecanlıyım. Uzun zamandır almak istediğim ürünlere bu kadar uygun bir fiyata elde etmek kendimi inanılmaz mutlu etti. Sevgili blog arkadaşım Audrey yani irem abla'nın tavsiyesi ile Elca'ya gitme kararı aldım. Lokasyon olarak gitmesi inanılmaz kolay ve ayrıca daha önce Sun Plaza'da olan Elca Kozmetik yeni bir yer daha açmış :) Oda Orjin Plaza'nın altında yani artık yeni bir mağazamız daha oldu. Ürünler belirli aralıklarla yenileniyor ben göz altı kapatıcısı aradım ama bulamadım bir hafta sonra gelecekmiş yeni ürünler gitmek isteyenlere duyurulur :)

Evet ilk önce Fondöten'im bittiği için ilk aklımda olan ve alamam gereken bir üründü. Zaten mağazaya girdiğimde gerçekten kendimi kaybettim. Sanırım bütün mağazayı iki yada üç kez tur atmışımdır. Maaşımı almış olsaydım hepsini alabilirdim o kadar güzel ve fiyat açısından uygun ürünler vardı ki ah gözüm kalmadı değil diyebilirim.

İlk olarak Mac Eye-Liner Gel isimli ürününden başlamak istiyorum. Her ne kadar eyeliner olasa bile bence krem far olarak kullanılabilir diye düşünüyorum bakalım henüz kullanmak için kıyamadığım bir ürün oldu. Gerçi sizler için resimlerini çektiğime göre artık kullanabilirim. Açıkçası normal fiyatını bilmiyorum ama Elca Kozmetikte fiyatı 16 tl olllallaa dimi kesinlikle harika inanılmaz normal fiyatının çok altında olduğu kesin diye düşünmekteyim.


İkinci ürünümüze gelince Bobbi Brown Fondöten ah ah ah aslında fondöten almaya gitmiştim. Aklımda markalar vardı ama benim cildim kuru olduğu için bence bu markanın fondöteni tam bana göre sizinde cilt yapınız benimki gibiyse mutlaka Bobbi Brown markasının bu ürününü denemelisiniz. Normal fiyatı 130 tl gördüğümde kesin bu fiyattır yada en fazla 100tl civarındadır diye düşünürken :) Birde baktım ki tam tamına 45tl wooww dedim benim olmalısın ve hemen cildime uygun rengi aldım. İncecik yapısı ve bana uygun rengi bulmamda inanılmaz oldu. Mutlaka kaçırılmayacak fırsat.

Geldik üçüncü ürüne evde parfümler var bir kaç gündür araştırma içerisindeydim. Sanırım yaklaşık on beş gündür indirimlere sitelere bakıyorum hatta arkadaşım yurtdışına çıkacaktı ondan istemeyi düşünüyordum. Dkny markasını daha önce hatta yıllar önce denedim ve inanılmaz beğenmiştim. Ne yazık ki ülkemizde nedense fiyatlar o kadar uçuk ki genelde kimse istediği parfüme kavuşamıyor. İşte bu anlamda devreye Elca Kozmetik giriyor :) ve ve ve bu harika parfümü almama sebep oluyor fiyatı mı ne :) 99 tl evet işte o kadarcık 100 ml kokusu muhteşem kalıcılığı harika fiyatı uygun daha ne olsun. Normal fiyatı 269 tl arada gerçekten çok çok büyük fark var almak istiyorsanız bence durmayın hemen koşun :)

Geldik son ve dördüncü ürüne :) Dedim şimdi gitmişken Mac ruj almadan dönmek olmaz. Rujlarda çok fazla seçenek yoktu açıkçası güzel pembeler kırmızılar vardı :) O kadar kırmızı ve pembe rujum olduğu için ve bu renk çok ilgilimi çektiğinden hemen kaptım bir tane normalde Mac rujlar 55 tl civarında diyebiliyorum :) Evet gelelim fiyatına 16 tl gerçekten bütün alışverişim toplam fiyatı 176 tl oldu finalde mutlu ayrıldım ve bundan sonraki adresim kesinlikle Elca Kozmetik olacak.

Sevgiler,
Ebru


18 yorum:

  1. Yaa resmen içim gitti fiyatları görünce. Güle güle kullan aldıkların çok güzel, kısa zamanda bende gideceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle gitmelisin ve bir hafta sonra yeni ürünler gelecekmiş :)

      Sil
  2. harika ürünler hepsi birbirinden kaliteli ve çok uygun güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzelim hepsi harika çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. güle güle kullan tatlım hepsini gerçekten cokta uyguna almışsın süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım çok iyi fiyatlar sende gelince mutlaka ugramalisin😊

      Sil
  4. Hemen İstanbul'a ışınlanmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gelmesin inanılmaz fiyatlar yada geldiğinde mutlaka uğramalısın canım

      Sil
  5. Yaaa süpermiş beraber gidelim bir gün hepsinden istiyorummmmmmmmm :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fıstığım mutlaka maaşımızı alınca uçalım ama hafta içi açık sadece izin alman gerekiyor :)

      Sil
  6. Ebru'cum güzel günlerde kullan canım.Bende bugünlerde gitme niyetindeyim.Panelde yazını görmemişim google'dan kimler neler bulabilmiş araştırırken denk geldim.Şu yılbaşı paletleri düşse de alsak diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım İrem abla sağolsun söyledi yoksa bilmiyordum :) bir hafta sonra yeni ürünler gelecekmiş birde sun plazada sayım vardı belki yeni ürünler gelmişti :) Gerçekten makyaj aşığı olarak tam bize hitap ediyor google'da çıkmış yazım çok sevindim buna :)

      Sil
  7. Güle güle kullanın,fiyatlar ne kadar uygunmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutlaka istanbuldaysanız mutlaka uğramalısınız :)

      Sil
  8. geçen gittiğimde ben de bu koleksiyonun rujunu alıcaktım ancak tester olmadığından ve rujun rengini bilmediğimden onun yerine osbourne koleksiyonundan kelly yum yum isimli neon pembeyi aldım, baya parlak bi renk olduğu için günlük kullanamiycam ama olsun :D bir dahaki gittiğimde kesinlikle bu rengi de alıcam güzelmiş. güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe neon bir renk vardı ama senin söylediğin mi hiç dikkat etmedim çok güzel ürünler var gerçekten ve sürekli değişmesi harika diye düşünüyorum çok hoşuma gitti sende aldıklarını güzel günlerde kullan :)

      Sil
  9. Ebrucuğum masal tadında anlatmışsın bayılarak okudum hepsini güle güle kullan canım en kısa zamanda inşallah beraber de gideriz..öpüyorum seni :-))

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,

    Backlinkli makale alıyor musunuz? Makale başı ücret politikanız nedir acaba?
    Biz birçok bloggerla çalışıyoruz. Eğer uygun bir fiyat verebilirseniz aylık planlarımıza almak isterim.

    – Yazı içindeki 2-3 kelimeye link verilecek.
    – Yazı, sitenizin konseptine uygun şekilde (gezi, seyahat, gemi turu, Kıbrıs otelleri vs hakkında) yazılacak ve hazır olarak yollanacak.
    – Linkler dofollow olacak şekilde paylaşılacak ve sitede kalacak.
    – Sosyal medya hesaplarında paylaşılacak.

    Cevabınızı bekliyor olacağım,

    İyi günler.

    H. Ozan DURMAZ

    CREAMARKS@gmail.com

    YanıtlaSil