8 Ocak 2015 Perşembe

Avon Naturals Body Care Warm Spice&Vanilla

Naturals Body Care Warm Spice&Vanilla


Merhaba Arkadaşlar,

İş yoğunluğumdan biraz blogumu ihmal ettiğimi fark ettim. Ürünleri genelde kullanmadan yazmak istemediğim için ve halen kullandığım ürünlerin bitmesini bekliyorum. Bu aralar sanırım Avon markasının ürünlerine kafayı takmış gibi gözüküyorum. Eh ürün kaliteli olunca neden başkasını tercih edeyim ki :) Vücut kremleri ile ilgili bir çok ünlü markayı denediğim ve kullanmayı çok sevdiğim doğrudur. Belkide bu konuda kalıplaşmış markalarda var hepimiz biliyoruz. İlk kez Avon markasının vücut kremini mi demek yada vücut parfümü mü demek doğru olur bilemedim :) Yani bir krem ne kadar kalıcı olur diye düşünüp duruyorum. Woow diye bilirim kokusu vanilyalı şekerli olması beni benden aldı ve kalıcılığı tendeki yumuşacık hissi inanılmaz başarılı. Sanırım içerisinde tarçında var baharatlı kokular ve şekerler bir araya gelince mükemmel oluyormuş. Güzel kısmı gerçekten sürdükten sonra etrafa yayılan ve geçmeyen kokusu harika bu konuda Avon markasını tebrik edebilirim. Alıştığımız markaları arada bir değiştirmek yeni keşifleri ortaya çıkartabiliyor. Ben sanırım yarısını bitirdim :) Vücudu nemlendirmesi ve kokusu harika sizde böyle bir krem arıyorsanız Avon markasının bu yeni ürününü denemenizi tavsiye ederim, kesinlikle memnun kalacaksınız.

Sevgiler,
Ebru



2 yorum:

  1. oooo vanilya kokusuna bayılırım ben de bir de yanında tarçın, eminim çok güzeldir
    com alan adın da hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. Merhaba; blogunuzu çok keyifli buldum ve takibe aldım. Benim bloguma da beklerim
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil