10 Kasım 2014 Pazartesi

FARMASİ BB PUDRA (BB POWDER)


 Merhabalar,

Farmasi markasını hepimiz biliyoruz hayvan dostu ve kaliteli ürünleriyle öne çıkmaya devam ediyor. Bundan önce BB Kremini deneme şansım oldu ve çok memnun kalmıştım. Pudrası olduğunu bilmiyordum ve ürünü gönderdikleri için çok mutlu oldum. BB krem benim için asılında pudra gibi değil sabitleyici bir özelliği olduğunu düşünüyorum. Kokusu konusunda söylenecek bir şey yok diğer ürünler gibi harika kokuyor. Ben göz altlarımı sabitlerken kullanmaya başladım bile :) Kapatıcı'nın üstüne sürdüğünüzde bir bütün haline gelip süper bir görünüm elde edebilirsiniz. Hoşuma giden diğer bir kısmı sürdüğünüzde topaklanma yapmaması içerisinde azda olsa minik pırıltılar var böyle bir bb pudra arıyorsanız tavsiye edebilirim. Genel anlamda bu güne kadar bir çok ürününü denedim ve hiç pişman olmadım. Birde bir maskarası var ki çok hoşuma gitti onuda ilerleyen günlerde paylaşacağım. Şu kadar söyleyebilirim fırça güzelse kirpiklerde ki etkisi de o kadar iyi oluyor. Aşağıda detaylı resimleri bulabilirsiniz. Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle...

Sevgiler,
Ebru


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder