14 Kasım 2014 Cuma

Real Techniques Miracle Complexion Sponge (Sünger)


Merhaba Arkadaşlar,

Bugün şirin şeker pufuduk bir sünger ile karşınızdayım. Aldığımdan beri severek kullanıyorum. Artık düşüncelerimi paylaşmanın zamanı geldi diye düşünmekteyim. Gerçekten harika mükemmel bir buluş bu :) Yıkaması kolay kullanımı basit ve sonuç kesinlikle şahane diyebilirim. Bende herkes gibi aynı uygulamada şekli ile kullanıyorum yani şu şekilde ilk önce bir kasenin içine su doldurup süngerin suyu emmesini bekliyorum daha sonrasında hafif bir şekilde sıkıyorum. Sonrasında havlu kağıt ile suyunu iyice çektiriyorum nemli kalan sünger ile fondöten kullanımı bir harika bu güne kadar bir çok fırça ve sünger denedim hiç birinde bu başarıyı elde edemedim. Sanki fondöten yüzünüzle birleşiyor sonucunda o kadar doğal bir görünüm elde ediyorsunuz ki fırça ile hiç bir zaman bu görüntüyü yakalayamadım illa fırça darbelerini görüyordum. Ben çok memnun kaldım yine ilk indirimde bir tane daha yedekleyeceğim. Eğer kullanmadıysanız şiddetle tavsiye ederim. İyi ki böyle bir ürün Türkiye'ye gelmiş ve benim olmuş :) Bir süngere o kadar para verilir mi? Kesinlikle verilir Gratis indirim yaptığında temin edebilirsiniz. O zaman çok daha uygun bir fiyata geliyor. Harika bir gün diliyorum....

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder