2 Kasım 2014 Pazar

VS PRO Radiant FX Face Illuminator



Merhaba Arkadaşlar,

Herkese süper bir hafta diliyorum. Amerika'dan gelen hediyelerime devam etmek istiyorum. Victoria Secret markasının daha önce vücut losyonunu ve spreyini kullanmıştım harika kokuları vardı. İlk kez kozmetik ürünlerinden denediğim için çok heyecanlıyım :) Bu bildiğim aydınlatıcılar gibi değil pembe alt tonlu bir aydınlatıcı biraz İnternet'te araştırma yaptım. Genelde  fondötenden önce kullanılması gerektiğini yazıyor. Böyle olunca uygulamaya geçtim :) Sonucu şu şekilde anlatabilirim cc krem yada bb krem gibi bir kapatıcılığı yok ama özellikle kullandığınız noktaları öne çıkarma gibi harika bir sonucu var :) Diğer aydınlatıcıların yanı sıra daha doğal gözüktüğü konusunda arkadaşlarımdan tam notu aldı. Aşağıda resimleri görebilirsiniz dağıtımdan sonra ışıltılı bir görüntü bırakıyor ben çok beğendim. Değişik aydınlatıcı düşünürseniz canı gönülden önerebilirim.

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder