12 Kasım 2014 Çarşamba

Fresh'n Soft Ürün İncelemesi


 Selam Arkadaşlar,

Fresh'n Soft markasını duymuştum ama daha önce kullanma şansım olmamıştı. Ürünler geldiğinde çok mutlu oldum tamda makyaj temizleme mendillerim bitmişti :) Benim cildim hassas olduğu için pembe olanı kullanmaya başladım genelde dışarı çıktığımda rimel ve eyeliner kullandığım için makyajı temizlemek her zaman benim için işkence oluyor diyebilirim. Tek mendilde tek gözümü çıkartabildim :) Önceden kullandığım markalarda pek mümkün olmadı. İçerisinde kırışıklık giderici varmış ama şuanda daha yeni kullanmaya başladığım için çok bir şey söyleyemeyeceğim. Kokusu ve yumuşaklığı çok hoşuma gitti. Yapısal olarak diğerlerinden ayıran mendilin tekinin gerçekten kalın olması belkide bu yüzden iyi çıkartıyor şuanda tam bilemiyorum. Sadece hoşuma gitmeyen hassas ciltler içinde olsa finalde hafif bir yanma yapıyor gibi geldi. Gerçi şu zamana kadar kullandığım ürünlerde aynı sonucu verdi. Onları bir kaç kez kullandığım için tahriş oluyor diye düşünüyordum. Gelelim makyaj pamuğuna benim ne kadar ihtiyacım varmış diyesim geldi. Çünkü kullandığım normal pamuklar gibi olan kısmı aynı işlevi yapıyor ama diğer tarafı sivri olmasına bayıldım. Şimdilerde kalem gibi oje çıkartıcılar satılıyor çok başarılı ama her zaman alınabilecek bir şey değil. Ekonomik ürünle bu işi halletmek istiyorsak evet bu markanın makyaj çubuklarını ben çok sevdim. Artık çok kolay ojelerde taşan yerleri silebiliyorum. Ayrıca makyaj yaptığımda düzeltmem gereken yada silmem gereken yerler varsa bana inanılmaz yardımcı oluyor. Sizinde kullandığınız hoşunuza giden makyaj temizleyici mendiller varsa paylaşabilirseniz seviniri.

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder