6 Kasım 2014 Perşembe

Wet n Wild Pink Suga (E900B)


 Merhaba Arkadaşlar,

Gratis indiriminde aldıklarıma devam ediyorum. Wet n Wild markasının daha önce maskara, kalem rujunu ve ojesini kullanmıştım. Kullandığım paletlerimde rujlarım ve ayrıca bir kaç tane yanımdan ayırmadığım rujlarım var. Sadece son zamanlarda aradığım Nude renginde doğal görünüşlü bir rujdu ve indirimde bakınırken bu harika ruju gördüm aslında hepimizin bildiği Wet n Wild markasının öne çıkan ruju bordo rengi ama benim bordo rujum olduğu için şimdilik boşuna para harcamamak için bu harika rengi aldım. İşin komik kısmı arkadaşım daha sürmeden bu nasıl renk turuncumu aldın yine dedi yada kahverengiye benziyor şeklinde konuştu. Tester olmadığı için deneme şansımda yoktu. Vee işte o an geldi resimlerini çektikten sonra rujumu sürdüm ve tam istediğim gibi çıktı gözlerim beni yanıltmadı :) Eğer bu şekilde dudaklarınızı nemlendirmesini ve doğal durmasını istiyorsanız bu ürün tam size göre diyebilirim. Kesinlikle tavsiye ediyorum....

Sevgiler,
Ebru





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder