4 Kasım 2014 Salı

Real Techniques Blush Brush


 Merhaba Arkadaşlar,

Gratis indiriminden aldıklarımı sırayla sizlerle paylaşacağım. Güzel bir indirimdi her üründe olduğu için inanılmaz bir kalabalık vardı. Real Techniques serisini yavaş yavaş tamamlıyorum. Allık fırçam vardı ama istediğim sonucu alamıyordum. Hep aklımda vardı indirimi bekledim ve mağazada iki tane kalmıştı birini kendime diğerinide kuzenime aldım kihkihkih :) Sanırım bulamayanlar çok güzel düşünceler içerisinde değillerdir. Gelelim performansa ollalla inanılmaz sadece bir fırça darbesinde ki allığı alması mükemmel. Hep abartıyorlardır diye düşünüyordum kesinlikle hakkını vermek gerekiyormuş çok memnun kaldım. Kullandığım hiç bir fırçada allık bu kadar doğal durmamıştı. Eğer yılbaşında indirim olursa kesinlikle yedekleyeceğim. Almadıysanız eğer üstüne basa basa tavsiye ediyorum. Unutmadan söylemeliyim yumoş yumoş pufuduk aşk yaşıyorum anlayacağınız :)

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder