13 Kasım 2014 Perşembe

Gosh Smokey Eyes Palette 01 Black



Merhaba Arkadaşlar,

Buğulu göz makyajı yapmak isteyenler için harika bir palet diyebilirim. Önceki yazılarımda bir markanın Smokey Eyes Paletinden bahsetmiştim ve hiç beğenmemiştim. Pigmentasyonları çok kötüydü ama şansıma Gratis Gosh Lansmanında bana verilen bu harika ve her yere taşıyabileceğim boyutta olan palet bir harika çok mutluyum. Genelde gözlerim çok iri olmadığı için koyu renkler tercih etmiyorum. Özel günlerde yada gece dışarı çıktığımda yaptığım makyajlarda kullanıyorum. Koca koca paletleri yanımda taşımaya gerek kalmadı. Acil bir yere bile gitsem bu minik paletle bile bir kaç makyaj çıkartabilirim. Aşağıda ki resimlerden pigmentosyanların ne kadar iyi olduğunu görebileceksiniz. Bir kaç tane paletim vardı ama içerisinde beyaz renk istediğim gibi far olmadığı için bu palete gerçekten çok sevindim. Gece dışarı çıkarsam yada boş bir vakit bulursam bu paletle bir makyaj yapıp sizlerle paylaşmak istiyorum. Sanırım ben asla makyaj ürünü almaktan vazgeçemeyeceğim. Her üründe başka bir heyecan yaşıyorum. Gerçekten verdiğim paraya pişman olmadığım tek şey makyaj malzemeleri :) Kendinize İyi Bakın....

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder