2 Kasım 2014 Pazar

Rimmel London Nail Nurse



Merhaba Arkadaşlar,

Yoğun iş temposundan çok vakit ayıramadım ama bugün pazar ve kendime izin verdim. Rimel London Nail Nurse tırnak bakım kürü olan bu tatlı pempemsi gözüken ama renksiz bakım ürününden sizlere bahsetmek istiyorum. Aslında tam sonuç elde etmek istiyorsanız 14 gün ne yazık ki oje sürmemeniz gerekiyor. Bu benim için çok mümkün olmadı açıkçası. Aslında tırnaklara bira mayasınında iyi geldiğini biliyorum deneyebilirsiniz. Benim tırnaklarım genelde çok kırılan bir yapısı yok ama oje sürmeyi seven insanların zamanla bakım yapmadıklarında tırnak uçlarının beyaz kısmının pigmentleri yavaş yavaş kaybolduğunu biliyoruz. Bende 2 gün sadece oje sürmeden beklettim ve gerçekten güçlendirmesi bir harika şimdi ise ojenin altına sürüyorum. Ojemi silerken çok kolaylık sağlıyor hemde tırnaklarım zarar görmemiş oluyor. Siz bana bakmayın 14 günlük bu bakımı yaparsanız iyi sonuç alacağınızı düşünüyorum. Ben bu hali ile bile memnun kaldım. Sizlerle kullandıysanız düşüncelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Sevgiler,
Ebru


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder