5 Kasım 2014 Çarşamba

L'Oreal - Butterfly Intenza Mascara

Merhaba Arkadaşlar,

Sanırım evde on tane rimel'im var arada sıkılıp değiştiriyorum. L'oreal'in maskarasını ilk kez deniyorum daha önce hiç almamıştım. Diğer ürünleri çok başarılı maskarasınıda o şekilde beklerken pek bir hüsrana uğradım diyebilirim. Aşağıda resimlerden de anlaşılacağı gibi uç kısmı siz çevirdikçe daha hacim verecek gibi bir his uyandırsada kesinlikle öyle bir sonuç vermiyor. Ayrıca kirpik uçlarında yaptığı topaklanma olayınıda hiç sevmedim. Bu zamana kadar çok duyulmamış markaları yada uygun miktarlı ürünleride denedim bu kadar topaklama yapmamıştı. Gerçi bu yeni serisi sanırım, bunuda Amerika'dan arkadaşım getirdi belki burada vardır bilemiyorum. Ben hiç beğenmedim üstüne hacim verdiğide yok ne yazık ki... Alacaklara benim naçizane düşüncem. Kendinize çok iyi bakım....

Sevgiler,
Ebru




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder