5 Ocak 2015 Pazartesi

Avon Christian Lacroix Ambre

Christian Lacroix Ambre

 Merhaba Arkadaşlar,

Harika bir parfümle karşınızdayım. Avon markasının parfümleri son zamanlarda herkes tarafından tercih edilir oldu. Ben çok severek kullandığım parfümümü sizlerle'de paylaşmak istedim. Resimde gördüğünüz gibi yirmi gündür kullanıyorum, yarısından fazlası neredeyse bitti. Parfüm güzel olunca dışarı çıktığım her gün aynı kokuyu kullanınca bitmesi kadar doğal bir durum olamaz. Şişe tasarımı kalıcılığı benden tam not aldı. İçerisinde ki kokular mandalina,gül,karamel amber ve şipreden oluşuyormuş. Ben kışın biraz daha ağır kokuları seviyorum daha baharatlı ama nedense bu koku beni benden aldı. En kısa zamanda indirime girdiğinde bir tane daha alacağım. Biraz daha yaz kokusu diyebiliriz. Zevkler tartışılmaz 50ml olması güzel çünkü genelde ben sevdiğim parfümleri bir yere gidip eve dönmeyeceksem yanımda taşımayı tercih ediyorum. Belki daha miniği bile olsa olurmuş cam olması parfümü biraz daha ağırlaştırıyor lakin hayran kaldığınız bir koku olunca her yere taşıyabilirsiniz. Ben çok severek kullanıyorum hafif bir koku istiyorsanız canı gönülden tavsiye ederim.

Sevgiler,
Ebru


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder