20 Ocak 2015 Salı

Smashbox Ürün Detayları



 Merhaba Arkadaşlar,

Smashbox markasını daha önce hepimiz duymuşuzdur. Yurtdışında Sephoralarda satılan bu markayı çok merak ediyordum. Şimdi ise artık Türkiye'de bir çok yerde bulma şansımız olacak. Boyner ve Sevil Parfümeriden ulaşabiliriz. İlk kez denediğim bu marka çok hoşuma gitti. Ürünlerini denemeden fotoğrafladım :) Özellikle makyaj bazını çok merak ediyordum. Kadifemsi yapısı ve cildin hızlı içine nüfus etme sürecini çok beğendim. Fondöten ile karıştırdığınızda yüzünüzde pürüzsüz nemli ve çok doğal bir görüşünüz elde edebiliyorsunuz.

En üstte duran resimdeki kaş kitini çok sevdim. Genelde kaç kitlerinin çok koyu renk oluşunu sevmiyorum. Çünkü kaş renginiz siyahta yada kahve rengi bile olsa sürdüğünüz renk bir ton daha koyu yapabiliyor kaşlarınızı o yüzden kaş renginizden bir kaç ton açık renk sürmek daha doğal bir görünüm sağladığını düşünüyorum. Smashbox bu konuda harika bir kaç kiti yapmış sabitleyici rengine bayıldım işlevini yerine getiriyor. Diğer iki renkte tam benim istediğim gibi verdiğiniz paranın karşılığını bu markada alabiliyorsunuz. Sanırım en önemlisi bu diye bilirim.

Bir çok ürün seçeneği var açıkçası en en en beğendiğim göz kalemleri ve fondöteni oldu. En kısa zamanda alacaklarımın arasına eklendi. Renklerin güzelliği göz kalemlerinde inanılmazdı. Bazı kalemlerin içerisinde bulunan minik ışıltılar çok hoşuma gitti. Benim cildim kuru olduğu için genelde likit fondöten yani biraz daha yapısal olarak ıslak yada içerisinde yüksek nemlendirici bulunan ürünleri tercih ediyorum. Smashbox'ın fondötenini denediğimde gözlerim kamaştı :) hem yapısal olarak bana hitap ediyor hemde incecik ve kapatıcılığı harika almak için sabırsızlanıyorum.

Lansman detaylarını bir sonraki postta sizlerle paylaşacağım. Aşağıda görmüş olduğunuz göz kalemi suya dayanıklı ve kesinlikle akmıyor. Şimdi hepimiz bu zamana kadar bütün markaların bu tarz sözlerini çok duyduk tabi bende aynı şekilde :) Soğuk havalarda gözlerimde genelde gözlük takmadığım zamanlar göz yaşarmaları ve akmaları olan ve bir çok markayı denemiş ama başarısız bulmuş olan ben diyorum ki bu kalem bir harika arkadaşlar. İlk anlatımlarda bende pek inanamamıştım :) Deneyene kadar ama yok en ufak bir akıntı renk kaybı kesinlikle tebrik ederim. Bu zamana kadar nerelerdeydi diyorum kendi kendime :) Tekrar bizlerle birlikte olduğu için çok çok teşekkür ediyorum. Mutlaka aklınızda kullandığım ürünlere ihtiyacınız varsa en kısa zamanda alıp denemelisiniz.

Sevgiler,
Ebru



4 yorum:

  1. ah Ebrucuğum fondöteni cumartesi denedim Sevilde muhteşem bir şeymiş.. kesinlikle almalık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo :) kesinlikle o zaman almalıyız o zaman teşekkür ederim paylaştığı için irem ablacım öpüyorum :)

      Sil
  2. Kaş kiti oldukça kullanışlı görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ihtiyacın varsa denemelisin çok başarılı :)

      Sil