22 Mayıs 2015 Cuma

Zao Organic Matt Eye Shadows


 Merhaba Arkadaşlar,

Evet bana gelen ürünlerden devam ediyorum. Hazır doğal ürünlerden bahsetmişken Türkiye'ye gelen yeni bir markadan sizleri haberdar etmek istiyorum. Özellikle bambu tasarımı ambalajları görsel olarak insanı kendine çekiyor. Aşağıda genel özelliklerine sizlerle paylaşıyorum. Bende olan renk özellikle benim kavis bölgesine kullandığım ayrıca gözlerde buğulu bir görüntüye ulaştıran gri mor karışımı şahane bir renk daha sonra youtube kanalımda bu ürünlerle sizler için örnek makyajlar yapacağım. Fransızlar sanırım bizden organik kozmetik ürünleri üretmekte bir tık öndeler diyebilirim.

Mat göz farı doğal sade bir etki yaratır ve özellikle buğulu göz makyajı yapmak istediğinizde idealdir. 
Bir sünger aplikatör kullanarak tüm göz kapağı üzerine açık renk uygulayın. Orbit bir fırça ile gözün dış kenarından kaş kemiğine doğru orta yoğunlukta bir far uygulayın. Bakışlarınızı vurgulamak için açılı bir fırça ile gözünüzün konturu boyunca ince bir hat halinde koyu renk bir göz farı uygulayarak bitirin, gözlerini yoğunlaştırmak için açılı bir fırça kullanın.


Benim aklımdaki soru doğal ürünler diğer markalara nazaran ücretlerinin biraz daha yüksek olması ama bu kadar uçuk bir fark ülkemizde nasıl bir tepki oluşturur onu henüz kestiremiyorum. Ben çok severek kullandım tekrar almaya olanağım olur mu şuan kestiremiyorum. Diğer ürünleri merak ediyorsanız Tık Tık.

Sevgiler,
Ebru

“Bambudan gelen güzellik ve doğallık” temasıyla Zen ve Tao felsefesi ile yola çıkan ve geçtiğimiz günlerde Türkiye pazarına yeni giriş yapan Fransız organik makyaj markası ZAO; cildini korumak, güzelliğine doğal bir güzellik katmak, ışıltısıyla göz kamaştırmak isteyen annelerinize en doğru hediye olacak. 
Çünkü ZAO, gerek içeriği gerekse görünümü ve kolay kullanımı ile diğer kozmetik ürünlerinden farklı pek çok özelliğe sahip. Premium Organik Sertifikası, Cosmetique Charte Cosmebio (BIO), ECOCERT, Vegan, Cruelty-Free International, %100 Naturel, Rechargeable Refillable sertifikalarının hepsine birden sahip olan Türkiye’deki tek kozmetik markası ZAO, bu belgelerle bir anlamda kalitesini ve güvenilirliğini ispatlıyor. Petrokimya endüstrisi ve sentetik kimyasallarla ilgili herhangi bir içerik madde içermeyen %100 doğal ve organik ZAO organik makyaj ürünleri, derinin onarımına yardımcı olmak üzere organik Silis ihtiva ediyor. Ve neredeyse tüm ZAO ürünlerinde mikronize gümüş tozu bulunuyor. Aynı zamanda ZAO organik makyaj ürünlerinin içeriğinde;  Organik Keten Tohumu Yağı,  Mikronize Bambu Kök Tozu, Organik Pirinç Tozu, Organik Mısır Nişastası, Skualen, Kırmızı Yosun Extresi, Organik Bambu Yaprağı Hidrosolü, Nar Özü, Mikronize Gümüş Tozu, Organik Kabak Çekirdeği Yağı, Gingko Biloba Yaprak ekstresi ve Organik Kakao Yağı bulunuyor. Bu içerikler sayesinde ZAO ürünleri,  besleyici ve nemlendirici özelliğiyle kullanıcılarına makyajla uyuma şansı veriyor.

1 yorum:

  1. harika bir marka Zao yu biliyorum güle güle kullanın bloğunuzu da takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil