4 Mayıs 2015 Pazartesi

MAC Rocky Horror Powder Blush- Crazed Imagination (Frost)



   Merhabalar,

   Bu aralar en sevdiğim allıkla karşınızdayım. Orjin Plaza'nın altında açılan Elca'dan almıştım daha önce toplu şekilde resimlerini paylaşmıştım. Rengi göstermek istedim ayrıca ürünleri kullandıktan sonra yazmaktan yanayım her zaman kötü olan bir ürün için harika süper mutlaka alın demek bana göre hiç değil.  Gün ışığında aşağıda rengini görebilirsiniz gerçi yanakta ve fondötenin üstünde çok daha güzel durduğunu düşünüyorum. Mac allıkların en azından bende olanların yüzdeki doğal duruşlarını çok beğeniyorum. Allık konusunda sürdüğünüz fırçanında çok büyük önem taşıdığını söyleyemeden geçemeyeceğim.

Bu allık Rocky Horror serisinden normal fiyatı sanırım çok daha pahallı ama ben 24 Tl ye aldım :) Tamda istediğim renk çıkınca deymeyin keyfime :) Eğer hala Elca'ya gitmediyseniz mutlaka uğrayın derim.

Sevgiler,
Ebru




1 yorum: