5 Mayıs 2015 Salı

Farmasi Shine Rush 02



 Merhaba Arkadaşlar,

Farmasi Kozmetik ile ilgili şu zaman içerisinde bir çok ürününü kullanıp daha önceki yazılarımda sizlerle paylaşmıştım. Özellikle benim en çok sevdiğim özelliği kokuları :) Gerçekten hepsi harika kokuyor özellikle rujların yapısal olarak ve koku olarak bana çok hitap ettiğini düşünüyorum. Resimden anlayacağınız gibi henüz kullanmaya kıyamadığım bu rujdan bahsetmek istiyorum. Kırmızı rengini kullandığım için canı gönülden yazıyorum. Renk pigmenti çok güzel yumuşak ama ıslak gibi durmuyor tam kıvamında bir ruj çünkü ben çok yumuşak ve bir süre sonra dudakta kalmayan rujları çok sevmiyorum. Favori rujlarım tabiki mat olanlar :) Farmasi bu rujunda bir yenilik yapmış çift taraflı olması ve diğer tarafında eğer dudaklarınızda ıslak bir bitiş istiyorsanız lip gloss kısmı tam size göre :)

Rujun gizli bir detayı var oda lip gloss tarafında rujunuzu uygularken görmeniz açısından minik bir aynası bulunuyor. Her zaman bu konuda biz bayanları düşünen kozmetik firmalarına kendi adıma çok teşekkür ediyorum. Yazlık bir renk mi arıyorsanız Farmasi'nin bu rujunu deneyebilirsiniz fiyatlarda çok uygun sitesinden kontrol etmeyi unutmayın!

Sevgiler,
Ebru


2 yorum:

  1. böyle farklı şeylere bayılıyorum güle güle kullan çok hoş :D

    YanıtlaSil
  2. Sen beni benden alıyorsun:) rengi bi harika gule gule kullan canım :)

    YanıtlaSil