7 Mayıs 2015 Perşembe

MAC An Amorous Adventure Eye Shadow Quad Swatches


Merhabalar,

Bu hafta biraz Mac ürünlerini sizlerle paylaşmak istedim. Belki arada hepimizin düşündüğü kozmetik ürünlerinin pahallı-iyi ucuz-kötü bu orantının genelde ben doğru olmadığını düşünüyorum.  Tabi istisnalar kaideyi bozmaz diyebiliriz. Hazır Mac ile ilgili yazmaya başlamışken ilk önce bu markayı bir ele alalım. Bu palet normalde 150 tl ama ben Elca'dan 54 tl'ye aldım, farlar çok iyi renk veriyor aşağıda görebilirsiniz gayet başarılı genelde zaten Mac ürünleri gayet iyi ama bana sorarsanız dörtlü fara indirimsiz fiyatını verirmisin hayır vermem çünkü aynı kulvarda sadece bir adım geride yarışan bir kaç tane uygun fiyatlı marka tanıyorum. Kalıcılık konusunda altı saat dayanma süresi var tabi bu far bazı ve sabitleyici olmadan olan hali uygun fiyatlı the balm'ın paletlerindeki bazı renklerde aynı reaksiyonu verdiğini biliyorum.

Ben kozmetik ile ilgili ürünleri almayı alışveriş yapmayı çok seviyorum. Lakin artık gerekmedikçe yeni ürün almamak için kendimi tutuyorum :) Önce mevcut ürünleri bitirmeyi tercih ediyorum diyelim bakalım bu ne kadar sürecek :) Belki bir ay sonra bir kez daha Elca alışverişi yaparım bilemiyorum:) Kozmetiğe aşığız yapacak bir şey yok diyorum ve kendinize çok iyi bakın ...

Sevgiler,
Ebru






2 yorum:

  1. Ben her far paleti aldıktan sonra bu sefer son diyorum. Daha 1 ay geçmeden kendimi far paleti alırken buluyorum. Ne olacak sonum bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Yeni açılan Moda Blogları Platformuna, blogunuzu eklemek istermisiniz? Eğer eklerseniz site trafiğiniz hızla yükselecek ve takipçi sayınız artacaktır. Blogunuzu aşağıdaki adresten ekleyebilir veya ekli blogları inceleyebilirsiniz. Başarılarınızın devamını dilerim. Saygılar... Modaland - Modalı Hayatlar

    YanıtlaSil