27 Mayıs 2015 Çarşamba

Farmasi Terracotta Porcelain Powder


 Merhaba Arkadaşlar,

 Bugün hava kapalı olsa bile moralimizi bozmuyoruz ve pozitif enerji ile kendimizi şımartıp günü sonlandırıyoruz. Farmasi ürünlerini genelde beğenirim açıkçası bu terracottaları yıllar önce başka bir markada denemiştim sonrasında kullanmayı bıraktım. Yaz geldiği için fondötenler rafa kalktı en azından benim açımdan :) Bronz bir tende bu tür ürünler hoş duruyor ama dikkat etmeniz gereken yüzünüzde ne kadar ışıltı istiyorsunuz! Gece lambası gibi aydınlanmak mı yoksa minik yansımaların oluşması mı?

Makyaj ile ilgili yıllar önce herkesin yaptığı hataları bende yaptım gece lambası hatta araba farı şeklinde :) Her yaşadığınız sizler için yeni bir tecrübe kazandırırken yaptığınız hatalarıda tekrarlamamanız gerektiğini öğretiyor. Gelelim ürüne kadifemsi bir yumuşak ve dediğim gibi hoş bir yansıma veriyor çok ışıltılı diyemem ama yüzünüzde hangi bölgeye ışık oyunu vermek isterseniz bu ürün tam size göre diyebilirim. Aydınlatıcıların bir alt versiyonu gibi bakabilirsiniz. Siz siz olun çok ışıltılı Terracottaları tercih etmeyin derim ben çünkü yüzde oluşan sonuç bence inanılmaz kötü evet bir yazımında sonuna geldim bu aralar nereye yetişeceğimi bilemediğimden çok sık yazamıyorum.

Kendinize iyi bakın....

Sevgiler,
Ebru





7 yorum:

  1. Yapısı güzele benziyor :) Denenecekler listeme ekledim teşekkürler paylaşımın için özlüyoruz ama daha sık yazmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beğendim yapısını teşekkür ederim tatlım evet işlerimden dolayı yazamıyorum :) Öptümmm

      Sil
  2. Farmasi ürünleri hic kullanmadım ancak bana nedense hep iyi bir marka gibi gelmiyor ön yargımı bilmiyorum :) bu arada blogunuzu yeni kesfettim bende beklerim sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farmasi ürünlerini bir çok kez deneme şansım oldu daha önceki yazılardan okuyabilirsiniz bende sizi takibe aldım kullandıkça ön yargınız gidecektir.

      Sil
  3. bu ürün çok güzel görünüyor ya. çok kullanışlı bence

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir ürün sanırım ben de denemek için alacağım.

    YanıtlaSil
  5. Farmasi'nin bu ürününe dikkat etmemişim..bunu da listeye yazdım..

    YanıtlaSil