10 Mayıs 2015 Pazar

Ümmühan Çelikel ile Shangri-La Bosphorus İstanbul Event'i #güzelliğimizannemizden




Merhabalar,

Geçtiğimiz Cumartesi günü Sevgili Ümmühan'ın düzenlemiş olduğu event'e katıldım. Bu zamana kadar çok etkinliğe gittim ama belkide ilk kez nereden başlayacağımı bilemediğim bir yazı ile karşı karşıya kaldım. İlk Önce biraz otelden bahsetmek istiyorum Shangri-La Bosphorus Beşiktaş'ta Kadıköy vapur iskelesinin hemen karşısında muhteşem bir manzaraya sahip konum ve ulaşım açısından çok önemli bir noktada olduğunu düşünüyorum. Ne yazık ki çok geç kaldığım için otelin iç dekorasyon ve tasarımını sizlerle paylaşamadığım için çok üzgünüm. Bu zamana kadar İstanbul'da bir çok otele gittim ama hiç bu kadar büyülenmedim. Otel çalışanları inanılmaz güler yüzlü işlerini gerçekten çok profesyonel yapıyorlar buda sanırım onları diğerlerinden bir tık daha yukarı çıkartacaktır. Aşağıda resimleri göreceksiniz muhteşem bir kahvaltı ile karşıladılar bizi özenle hazırlanmış masamızda göz kamaştırıyordu ben kendi adıma bir kez daha çok teşekkür ederim. Otelle ilgili detayları öğrenmek için Tık Tık ;)

Konumuza devam edersek bu harika otelde bizleri bir araya getiren Sevgili Ümmühan'cım öncelikle sana çok teşekkür ediyorum. Bizleri harika ağırladı uzun zamandır bu kadar keyifli bir gün geçirdim. Normalde zaten pozitif ve neşeliyimdir, denize aşık biri olarak böyle bir otelde bir event'e katılmak çok özeldi. Genelde katıldığım davetleri parça parça yazıyorum ve sponsorlar kısmına gelince gerçekten çok şaşıracaksınız ;) Hangi birinden başlayıp yazacağımı henüz bilmiyorum benim kozmetiğe olan sevgim hala devam ediyor lakin bu etkinlikten sonra gerçekten ciddi ara verebilirim ;)

Neden mi?

İşte sorunun yanıtını o kadar cilt bakımı ve renkli kozmetik ürünüm var ki şuanda hepsini mıncıklamak için sabırsızlanıyorum, önce resimlerini çekeceğim o zamana kadar nasıl dayanırım şuan için bilemiyorum. Aşağıda katılan Blogger arkadaşlarımın adreslerini sizlerle paylaşıyor olacağım. Ayrıca bir çok sponsor markanın yetkilileri bizlerle birliktelerdi. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Ümmühancığım çok güzel renkli taçlar hazırlatmıştı bizler için en çokta onlara bayıldım böyle farklı hediyeleri her zaman çok sevmişimdir. Tekrar çok teşekkür ederim güzel bir gün geçirmemizi sağladığın için tatlım emeğine ellerine sağlık.

Shangri-La Bosphorus, Istanbul
Sinanpasa Mah., Hayrettin Iskelesi Sk. No.1, 34353 Besiktas, Istanbul, Turkey

(90212) 310 5173

 http://www.shangri-la.com/istanbul


KATILAN BLOGGERLAR


Ümmühan Çelikel ( http://www.ummuhancelikel.com/
Rabia Tornacı ( http://www.tavsiyesever.com/
Seda Yıldırım ( http://www.thecupofbeauty.net/
Ayşe Büşra Şahin ( http://morrmenekse.blogspot.com.tr/




Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sponsorları kaçırmayın derim ;)

Sevgiler,
Ebru














3 yorum:

  1. haha Ebrucum sabırsızlıkla bekliyorum yazmanı yeni cicilerini.. güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  2. Ebrummmm canım benim ne güzel yazmışssın ya çok duygulandım yeniden :) canım yanımda olup destek verdiğin ve neşe kattığın için çok teşekkür ederim harikasın bayıldım bu yazıya :):)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba takibinizdeyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil