22 Mayıs 2015 Cuma

Yaşam Dükkanı Miss Watson Ürünleri


Merhaba Arkadaşlar,

Uzun zamandır sizlerle yeni ürünlerimi paylaşamadım lütfen kusura bakmayın. İş yoğunluğu lansmanlar, blogger etkinlikleri derken blogumu boşladım. Yaşam dükkanı'nından daha önce bir alışveriş yapmıştım. Kendileride denemem için resimde gördüğünüz ürünleri gönderdiler. Uzun zamandır artık herkes doğal organik kozmetik ürünlerini tercih etmeye başladı.  Miss Watson ürünleri renkli kozmetik olarak doğal olması yanı sıra ambalaj olarak doğaya zarar vermeden üretim yapan bir marka olması kendisine olan ilgiyi zamanla arttıracağına benziyor.

Yaz geldi ve artık fondötenler rafa kalktı lakin bu ürün hem doğal hemde çok hafif renk veren doğal bitiş sağlayan bir ürün ve ben çok beğendim. Vite fait Parfait Organik Sıvı Fondötenler %99 doğal içeriğe sahiptir. Cilt tonunu hızla ve tamamen eşitler. Doğal bir görüntü sağlar ve kolay uygulanır. Genelde gelen ürünleri beğenmediysem mutlaka sizlerle çok açık bir şekilde paylaştığım için yazılarımı gönül rahatlığıyla yazıyorum. Ojeyi henüz kullanmadım ama kullanan blogger arkadaşlarımın memnun kaldığını okudum. 

Rujun rengi tam resimde belli olmasada kırmızı ve pembenin karışımı şahane bir renk sadece benim renkli kozmetiklerdeki hoş koku arayışım tabiki doğal ürünlerde olmadığı için beni kokusu pek cezbetmedi :)

Yaşam dükkanına çok teşekkür ederim gerçekten ürünler ve kalitesi benim için sınıf geçti özellikle fondöteni bittikten sonra mutlaka tekrar alacağım. Makyaj yapmayı seven insanların en önemli bazı fondöten ve siz siz olun mutlaka cildinize uygun renkleri seçin yoksa dışarıdan çok kötü bir görünüme kavuşursunuz.

Mutlu hafta sonları pozitif enerjinizi asla kaybetmeyin...

Sevgiler,
Ebru

3 yorum:

  1. Çok güzel bir yazi olmuş şeker ruhun rengi harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet bende çok beğendim :)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazi olmuş şeker ruhun rengi harika

    YanıtlaSil