1 Mayıs 2015 Cuma

Silk'n Silhouette ile #evimdegüzellik


Merhabalar,

Yaz ne zaman gelecek diye düşünürken havaların yavaş yavaş ısındığı bu günlerde özellikle bayanları fit bir vücut ve bikini giyme heyecanı sardı. Özellikle selülit konusu yaş yada kilo ile bağlantılı olmadığı bir zaman içerisinde olduğumuzu düşünmekteyim. Bu sorunu nasıl ortadan kaldırırım diye araştırırken Silk'n markasını özellikle televizyonlara dönen bir kaç reklamına denk geldim. Bende hemen Google'dan araştırmaya başlamışken Hepsiburada.com'da satıldığını fark ettim.

Özellikle fiyatı yüksek ürünleri genelde bilindik sitelerden alma taraftarıyım. Hem kargo süreci hemde hızlı teslimat benim için çok önemli, bu konuda daha önceden Hepsiburada.com'dan alışveriş yaptığım için güvenle satın alabilirdim.

Bu esnada Tevsiye Kanalı'nın güzel bir jesti oldu ve ürünü denemem için ve yorumlarımı sizlerle paylaşmam için bana bir tane gönderdi. Kutunun içerisinden indirim kuponlarını çıktı ve ilerleyen zaman içerisinde sizlere güzel bir yarışma düzenleyeceğim. Takipte kalmayı unutmayın :)

Kutunun içerisinde yukarıda resimde gördüğünüz ana makine ve şarj aleti ayrıca bu süre içerisinde kullanabileceğim özel kremi çıktı. Krem bitse bile bendeki mevcut selülit kremlerini kullanmaya devam edeceğim. Bu süreçte gerçekten çok heyecanlıyım sonuçlarını bir kaç hafta sonra tekrar sizlerle paylaşacağım.

Sevgiler,
Ebru








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder