13 Mayıs 2015 Çarşamba

Rıfat Yüzüak ile Max Factor Eğitimi


Merhabalar,

Bugün gittiğim eğitim ile ilgili size hemen bilgi vermek istedim. İnanılmaz güzeldi, zamanın nasıl geçtiğini bile anlamadım. Makyaj aşığı biri olarak gün boyu anlatılanları dinleyebilirdim. Ne kadar bilgim olsa da bugün çok fazla şey öğrendim ve benim için çok faydalı bir eğitim oldu. Rıfat inanılmaz biri çok sıcak, güler yüzlü anlatım stili çok başarılıydı. Anlattıklarını anlatsam sanırım okumaktan sıkılırsınız :)

Lakin son zamanların trendi olan doğal makyajdan yana ayrıca Max Factor ile kendi tarzını birleştirince ortaya tadından yenmeyecek güzel bir iş çıkmış. Onun bu zamana kadar yaptığı çalışmalarla kozmetik markasının ürünleri o kadar uyum içerisindeki gerçekten bundan sonraki çalışmaları çok merak ediyorum.

Bilgilendirici eğitimi ve anlatım tarzı beni çok mutlu etti şimdi öğrendiklerimi birinin üzerinde denemek için sabırsızlanıyorum :) Eksik yaptıklarım olduğunun farkına vardım benim açımdan çok verimli oldu. Fondötenin en verimli sonucunu fırça ile alabiliriz diyor Rıfat ayrıca ekliyor kat kat yüzünüze sürmeyin minik bir kaç damla yetecektir. Biz kusurları fondötenle kapatmaya çalışıyor o ise kapatıcı tercih ediyor. Uygulanışını gördüğüm için gerçekten çok doğal duruyor ve ben çok sevdim. Kaş uygulaması, kontör uygulaması ve bir çok şey gösterdi. Harika bir gün geçirdim.

Sevgiler,
Ebru










12 yorum:

  1. Yaaaa çok kıskandım :) Takip ettim instagramdan keşke Bursa'ya da gelse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok eğlenceli geçti canım umarım gelir :)

      Sil
  2. Ben mankenin seve seve olurum tatliş:)))
    Eminim harika bilgiler eklenmiştir , biliyorumki videolarında bunlarıda yansıtacaksındır.
    Sabırsızlıkla bekliyorum.
    Sevgilrimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet video çekmeye vaktim olsa ne güzel olur dediğin yetişemiyorum artık hiç bir şeye :)

      Sil
  3. Ben de maalesef katilamadim, Süper olmuş

    YanıtlaSil
  4. Bende makyaj videolarınızı bekliyorum :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim umarım ilk fırsat bulduğumda çekeceğim :)

      Sil
  5. rıfat deyince aklım bitti zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir daha ki sefere umarım sende gelirsin tatlım

      Sil
  6. Rifat Yuzuak'in daha once Youtube'dan ortak videolarini gormustum. Gercekte de gormek isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle harika biri çok güzel vakit geçirdik teşekkür ederim

      Sil