25 Haziran 2015 Perşembe

Yves Rocher Yoğun Nemlendirici Parlak Kalem Rujlar


 Merhabalar,

Yves Rocher kalem rujlarını katıldığım yaza merhaba lansmanın'da bizlere hediye ettiler. Özellikle ilk renk olan pembe kalem ruja bayıldım inanılmaz güzel rengi ayrıca tam yaz aynı uygun olduğunu düşünüyorum. Aslında bronzlaşıp sürünce dudaklarınızda ben buradayım :) etkisi yaratacak mutlaka denemelisiniz. Fiyat konusuna gelince diğer kalem rujlardan çokta farkı yok hatta şuanda sitesinde indirimde 30 tl nereden bakabilirim derseniz Tık Tık.

Her zaman söylediğim gibi kozmetik ürünleri farklı şekillerde kullanılabilir. Diğer nude rengi dudakta sadece ışıltı veriyor yani woow denecek kadar güzel değil ama ne yapalım çöpe mi atalım demek yerine far olarak kullanın diye yanıt verebilirim :) Ben denedim ve çokta başarılı duruyor hafif ışıltılı ıslak nude renkte bir far istiyorsanız alabilirsiniz. Üstüne birde yanaklarda ışıltı olsun derseniz aydınlatmak için bile kullanabilirsiniz. Anlayacağınız üzere renkli kozmetik ürünleri asla tek işlevli değiller böyle düşünüp ürünlerinizi ziyan etmeyin. Birde bu marka Yves Rocher ise ve bu kadar kaliteli ürün seçeneği varken ben kıyamam :) Özellikle ruj konusunda bence diğer markalardan bir tık daha ilerde. Ben severek kullanıyorum özellikle pembiş rengi mutlaka deneyin derim.

Sevgiler,
Ebru



5 yorum:

  1. Benimde merak ettiğim bir ürün bu keşke dudağınızda yada elinizde örnek amaçlı sürsediniz merak ettim çünkü duruşunu :)

    YanıtlaSil
  2. Swatchları olsaymış keşke güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. ay çok güzellermiş bakayım bunlara mutlaka..

    YanıtlaSil
  4. Çok seviyorum kalem rujları :)

    YanıtlaSil