22 Haziran 2015 Pazartesi

Max Factor Masterpiece Glamour Extensions Maskara

Merhabalar,

Yeni bir haftanın başlangıcında Max Factor'ün harika maskarası ile karşınızdayım. Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve şuanda bitmek üzere çok az kaldı :( Benim için negatif tarafı sürekli aynı maskarayı kullandığımdan mı bilemiyorum ama hava ile temas ettiği için sanırım çabuk kuruma yaptı. Sanırım o kadar sevdim ki başka maskaraya elim gitmedi. İçerisindeki maddeden çok bence bir maskarada iyi sonucu fırçası veriyor. Fırça seçimini Max Factor bu maskarada plastik olarak tasarlamış açıkçası benim için çok sorun değil, lakin önemli olan fırçanın ince yapısı yavaş yavaş kirpiklerinize uyguladığınızda ve bir iki kattan sonrası sonuç muazzam gerçekten takma kirpik etkisi yaratıyor.

Bundan önce bir çok markayı kullandım içlerinde sevdiklerim çoğunlukta onları kötüleyemem ama fırça olarak ince yapılı olması ve böyle bir sonuç vereceğini ilk bakışta hiç tahmin etmemiştim. Sanırım çok fazla yoruma gerek yok bu ürün için ben çok severek kullanıyorum ve kesinlikle devam edeceğim. Sizde kendinize iyi bir maskara arıyorsanız şiddetle tavsiye ederim. Kuruma sorununu unutmayın belki ben bir şeyleri yanlış yapmış olabilirim :) 

Sevgiler,
Ebru  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder