30 Haziran 2015 Salı

Nivea Powder Touch Roll-On



Merhabalar,

Geçen hafta gelen Nivea'nın yeni serisini Powder Touch deneme şansım oldu. Öncelikle koltuk altı roll-on bahsetmek istedim. Klasik Nivea kokusu gibi ama önemli olan gerçekten uzun süre etkisini kaybetmemesi. Deodorant ile birlikte kullanıldığı zaman daha bir etkili oluyor. Yaz geldi ve bence koltuk altını terlemelerinin hoş olmayan kokusuna bire bir diyebilirim. Lakin unutmamak gereken bir durum bence bu ürünleri duş aldıktan sonra kullanmakta fayda var. Kirli bir cilde sürünce dayanılmaz kokulara ulaşabilirsiniz.

Terle birleşen hiç bir koku iyi sonuç vermeyecektir. Özellikle ben koltuk altı ürünlerinde çok parfümlü ürünleri sevmiyorum daha soft kokular yaz aylarına daha uygun olduğunu düşünmekteyim. Bu konuda Nivea markasını zaten kullanıyordum. Şimdi yeni serisini deneme şansım oldu ve çok memnun kaldım. Eğer sizde Nivea'nın o klasik kokusunu seviyorsanız ve uzun süreli etki arıyorsanız mutlaka denemelisiniz.

Sevgiler,
Ebru





4 yorum:

  1. temiz bölgeye uygulamak ve günlük olarak jeli temizlemek gerekli...
    bazıları ter üzerine kullanıyor... çok fena...

    YanıtlaSil
  2. yazın çok sık kullanılan bir ürün

    YanıtlaSil