4 Haziran 2015 Perşembe

İxora Black Orient Eua de Parfume


Merhaba Arkadaşlar,

Her zaman ki gibi istikrarımı bozmadan yine bu hafta sizlerle yeni denediğim ürünleri paylaşmakta geç kaldım. İxora Parfümleri ilk önce hepimizin bildiği doldurma parfüm şeklinde çıkmıştı. Yıllar geçtikçe kendilerini geliştirip artık kendi kokularını şişe tasarımlarını yapmaya başladılar. Bu konuda bence çokta başarılılar. Yaklaşık on ay önce başka bir parfümlerini deneyip blogumda yazmıştım açıkçası bütün arkadaşlarım bu parfümü nereden aldın gibi bir çok soru sormuşlardı.

Yeni çıkardığı Black Orient şişe tasarımı olarak çok başarılı ön kısmında fatmanın eli var bence çok şık bir tasarım olmuş. İçerisine gelince eğer şekerli ve baharatlı koku seviyorsanız tam size göre bir parfüm diyebilirim. İçerisindeki esintileri , notaları farklı olabilir ama benim burnuma gelen kokusu bu şekilde herkesin tarzı farklı ama böyle hem şekerli hemde mistik kokular gerçekten çok dikkat çekici oluyor.

Parfüm standart 50 ml buda bence sizi uzun bir süre götürür lakin benim gibi arada banyo yapıyorsanız yedeklemek şart :) tam annem elimden alacakken zar zor ikna edip parfümümü vermedim :) şimdi anneciğime bir tane daha sipariş verdim. Aynı zamanda fiyatıda çok uygun 22.90 tl eğer almak isterseniz sitesine bir uğrayın derim :)

Şimdilik Hoşçakalın...

Sevgiler,
Ebru








3 yorum:

  1. şişesi ne güzelmiş öyle çok dekoratif :-)

    YanıtlaSil
  2. İxoranın bütün parfümlerini çok seviyorum , bu koku bende merak uyandırdı. Fiyatıda çok uygun hediye bile alınır.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. İxora kesinlikle 1 numara su anda Lollilop diye bayan parfümü cıktu yeni o da aynen böyle şekersi meyvemsi süper bi koku bloğumda var bende beklerim :)

    YanıtlaSil