19 Haziran 2015 Cuma

COULEURS byQNET Far Paleti İncelemesi



Merhabalar,

Bugün renkli kozmetikte bir Türk markasını inceleyeceğiz. Couleurs byQunet Türkiye'de ürtetilme başlayan yeni bir firma, bir çok ürün seçeneği var. Ben ilk önce size far paletinden bahsetmek istiyorum. Aşağıdaki resimde gördünüz gibi yaklaşık üç haftadır aralıksız kullandım. Bir ürünü yazmadan önce deneyimlemek ve doğru şekilde yansıtmak benim için çok önemli bir unsur.

İlk etapta Türk markaları diğer yurtdışı renkli kozmetik markalarına göre daha geride kalıyor algısı var lakin bence ön yargılarımızı kesinlikle kaldırmalıyız. Bu far paleti çok hafif tozutuyor ama önemli olan gözde kalıcılığı ve rengi iyi vermesi. Bu bağlamda far paletine sadece tozutma yaptığı için kötü diyemeyiz.

Her ne kadar en altta resimde renkler ışıktan çok belli olmasada benim nadir tek başına kullandığım paletlerden bir tanesi haline geldi çünkü renkler doğal isterseniz hafif buğulu bir makyaj yapabilirsiniz yada doğal tonlarda bir görüntü elde edebilirsiniz. Ben markayı çok beğendim henüz diğer ürünleri kullanmadığım için yorum yapamayacağım. Far paletini almak isterseniz tavsiye ederim.

Sevgiler,
Ebru



1 yorum: