30 Haziran 2015 Salı

Farmasi Weekend Paris Edp


Merhabalar,

Farmasi'nin yeni parfümünü yaklaşık bir aydır kullanıyorum özellikle yaz aylarına uygun daha hafif bir kokusu var. Kapağını açıp ilk kullandığımda sürekli başka bir kokuya çok benzediğini düşünürken sonunda İnternet'ten araştırmalarım sonucunda buldum :) Aslında bu huyumu çok seviyorum her konuda araştırmacı özelliğime hayranım :) Neyse kendimi bu kadar övdükten sonra bir baktım ki Burbery Weekend ile eş değer bir kokusu varmış. Bende aklımı kurcalayan bir sorunun daha cevabını bulma hazzı ile parfümü kullanmaya devam ettim.

Tam bir yaz kokusu derken içerisinde yasemin. nilüfer, tatlı amber, şeftali ve bir kaç daha dokunun birleştiği şahane bir koku ortaya çıkmış. Zaten Burbery'ye benzediği için aranızda kullanan varsa nasıl bir koku olduğunu tahmin ediyorlardır. Bu konu iyi mi dez avantaj mı o konuda biraz kafam karışık lakin şunu düşünüyorum, sadece marka diye o kadar pahallı bir ürün almaktansa ona eş değer ve kalıcılığı şahane ayrıca fiyatı uygun bir ürün seçmek çok daha mantıklı geliyor. Favorilerimden oldu kendisi almak isterseniz sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Sevgiler,
Ebru

3 yorum: