23 Haziran 2015 Salı

Rossmann Rival de Loop Far Paleti İncelemesi

Merhabalar,

Sevgili Ümmühan'ın etkinliğinde sponsorumuz Rossmann'ın bizlere hediye ettiği far paletinden bahsetmek istiyorum. Rival de Loop markasının daha önce rimel ve rujlarını denedim ben çok sevdim gayet kaliteli buldum. Far paletini ilk kez deniyorum gerçi çok kıyıp uzun süre kullanmadım bir kaç kez denemem rağmen özellikle geçiş renklerini çok sevdim. Bence böyle minik far paletleri hayat kurtarıcı yani çok hızlı evden çıkmanız gerekiyor yada çantanızda çok yeriniz yoksa birde renkler böyle şahane olunca vazgeçilmezler arasına giriyor.

Bir çok ürün seçeneği var rujları ve rimel konusunda başarılılar ama yurt dışından daha çok ürününü getirseler hani hiç fena olmaz diye düşünüyorum :) Kozmetik aşıklarına ne yazık ki bu kadar ürün yetmiyor açıkçası ben kozmetik diyetindeydim lakin çok zor dayanıyorum. Yaz geldiği için daha dayanırım diye düşünüyorum kışın yine bir sürü alışveriş beni bekliyor. Bu güzel ürünlerle bizleri buluşturan Rossmann'a tekrar çok teşekkür ederim.

Sevgiler,
Ebru


3 yorum:

  1. Gerçekten fiyatına göre gayet iyi bu ürünler :)

    YanıtlaSil
  2. Rıvalın farları kalemleride çok başarılı.güle güle kullan .

    YanıtlaSil
  3. Renkleri çok güzelmiş canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil