10 Haziran 2015 Çarşamba

Max Factor Whipped Creme Foundation (Krem Fondöten)


 Merhaba Arkadaşlar,

 Uzun zamandır kullandığım ve gerçekten çok memnun kaldığım Max Factor'un harika krem fondöten'inden bahsetmek istiyorum. Yapısal olarak ilk bakışta çok katı gözükse bile yüzde dağılımı inanılmaz güzel duruyor. Bu zamana kadardır bir çok markanın ürününü denedim içlerinden woow harika dediklerim oldu lakin ilk kez sanırım bu fondötenin üzerine çıkabilecek bir ürün gelir mi karşıma bilemiyorum.

İnsta'da bir çok yorum okudum geneli memnun ama memnun olmayan yapısal olarak çok kalın olduğundan bahsetmişler. Bana göre en iyi sonucu ıslak sünger ile alabilirsiniz. Kapatıcılık gayet başarılı ve teninizle bütünleşmesi ve cilde verdiği nemlendirme muhteşem. Kendime kızıyorum bu kadar zamandır nasıl bu ürünü kaçırmışım :) Ayrıca kuru ciltler için güzel bir ürün yada fondöten tutmayan ciltlerde bu ürünü mutlaka denemeli daha önce aranızda kullananlar varsa düşüncelerini paylaşabilirlerse çok sevinirim. Ben bu ürünü abartıp göz altıma bile uyguluyorum ve mükemmel sonuç elde ediyorum. Fiyatı ise 60 tl civarında biraz yüksek sanırım ama indirimlerde mutlaka yedeklenmesi gereken bir ürün ayrıca altına cosmed markasının dd kremini sürdüğünüzde hem istediğiniz kapatıcılığa ulaşıyorsunuz hemde yüzünüzde minik ışıltılara sahip oluyorsunuz. Aşağıdaki resimde sanki hiç kullanmamışım gibi dursa bile on beş kez ürünü kullandım. Anlayacağınız sanırım uzun bir süre beni idare edecek :)

Kendinize ve sağlığınıza çok dikkat edin...

Sevgiler,
Ebru


1 yorum:

  1. bu tür ürünleri ben de çok seviyorum canım m.asam favorim bunu da gördüm yazdım listeye ama 2-3 fondöten bitmeden alamam :-((

    YanıtlaSil