16 Haziran 2015 Salı

INNOVA Terracotta Pudra


Merhabalar,

Yaz aylarında özellikle akşam saatlerinde herkesin tercihi terracottalar oluyor. Genelde kontör yapmak içinde kullanılan aslında bence koyu pudra denebilir, bu ürünlerin renk ve çeşitleri mevcut yani çok şeffaf olanlarını ve eğer içerisinde ışıltı varsa aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz.

Bazı terracottaların içerisinde bir çok renk bulunuyor allık, far ve aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz. Renkli kozmetik ürünlerinde her zaman sevdiğim noktalardan bir tanesi ürünleri çeşitli şekillerde makyaj yaparken değerlendirebiliyorsunuz. Innova markasını ilk kez kullandım ürün yumuşak bir terracotta kontör yapmak için ideal buğday tenlilerde hafif bronzluk veriyor ve yüzde doğal duruyor. Yaz aylarında varla yok arasında makyajlar ve daha toprak tonları bence görüntüde daha saf ve doğal bir görünüme kavuşturuyor.

Aşağıda resimde göreceğiniz gibi beyaz tenlerin bile kullanabileceği hafif renk katabilecek bir ürün ayrıca içerisinde ışıltı yok yani dediğim gibi koyu bir pudra gibi düşünebilirsiniz. Markanın diğer ürünlerine ulaşmak için tık tık . Unutmadan bu güzel ürünlerle bizi buluşturan Sevgili Ümmühana çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler,
Ebru



8 yorum:

  1. Innovayı devamlı kullanan biri olarak kesinlikle kaliteli bir marka oldugunu düşünüyorum ve rujlarını özellikle çok seviyorum eminim bu da güzeldir güle güle kullanın bende bloğa beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler evet gerçekten çok güzel bir ürün bende sizi takip ediyorum

      Sil
  2. bu tarz compact ürünler çok pratik oluyor şekerim :-))

    YanıtlaSil
  3. güzel bir ürün sayenizde ürünler hakkında faydalı bilgiler alıyoruz :) teşekkürler ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunları duymak çok güzel çok teşekkür ederim faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Paylaşımlar için teşekkürler bu arada bloğunu takipteyim ben de beklerim :) http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil