11 Haziran 2015 Perşembe

CLINIQUE Superdefense SPF 20 Günlük Koruyucu Nemlendirici


Merhabalar Arkadaşlar,

Yaklaşık üç haftadır kullandığım ve genelde benim cildim ile özdeşleşmeyen Clinique ürünlerinden, günlük nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum. Renkli kozmetik ürünleri bende alerji yapıyor ayrıca her pahallı marka cildinize iyi gelecek diye bir kaide yok diye düşünüyorum. Sevgili Ümmühancığımın etkinliğinde Boyner tarafından hediye edilen bu kremi, cildime çok iyi geldi günlük nemlendirmesi ve ayrıca finalinde yapış yapış bir his bırakmaması şahane diyebilirim.

Genelde kullandığım kremler gün içerisinde yüzümdeki etkisini kaybettiği için tekrar sürme gereksinimi hissediyordum. Clinique'in bu ürününde bir kez sürmek yeterli özellikle yapışkanlık yapmadığı için makyaj yapmadan önce baz olarak yüzünüzü nemlendirmesi açısından ayrıca fondötenin yüzünüzde pütür pütür durmamasını istiyorsanız bu ürün hoşunuza gidecektir diye düşünmekteyim.

Boyner mağazalarında şuanda indirimde buradan bakabilirsiniz. İçerisindeki Spf 20 olması cilt açısından oldukça önemli güneş ışınlarının cildinize kötü etkiler bırakmaması için en az Spf 20 faktörlü yüz kremi kullanmadan gün ışığına çıkmayın derim. Özellikle epilasyon sonrasında bu tarz kremler gerçekten çok önemli ben severek kullanıyorum bu ürünü canı gönülden size tavsiye edebilirim.

Sevgiler,
Ebru


2 yorum:

  1. bu kremi yeni bitirdim fena değildi ama en sevdiğim özelliği SPF olması tabi içinde..

    YanıtlaSil