23 Mart 2015 Pazartesi

Yaşam Dükkanı (Absolution La Creme du Jour)


Merhaba Arkadaşlar,

Geldiği günden beri sürekli kullandığım ve bitiminde devam edeceğim bu harika gündüz kreminden sizlere bahsetmek istiyorum. Özellikle doğal ve katkı maddesi içermeyen ürünleri daha sık kullanır olduk. Yurt dışında bilinen bu marka Yaşam Dükkanı sayesinde artık Türkiye'de çok kolaylıkla bulabiliriz. Herkesin bu konuda bildiği benim her zaman ürünler hakkında net konuşmamdır. Bir ürün hediye edildiyse iyi ve kötü yanlarını her zaman sizlerle paylaşmayı tercih etmişimdir. Bu konuda her zaman görüşlerim bu şekilde devam edecektir. Bir kremin pompalı olması bence en hijyenik yanı diye düşünüyorum tasarım olarak çok iyi düşünülmüş bir krem ayrıca gün içerisindeki nemlendirme özelliğini çok sevdim. Tabi bu kremlerde sadece gündüz değil gece olanınıda kullanmakta fayda olduğunu düşünüyorum.  Sizde diğer seçenekler için yaşam dükkanına mutlaka bakın derim :) Cildinize optimal şekilde işlev görmesi ve dengesini koruması için gerekli olan besinleri sunar. Ayrıca cildi günün etkilerine karşı korur, cilde enerji verir ve yenilenmesine destek olur. Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygundur. Fransa'da tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun en iyi üç gündüz kremi içerisinde gösterilmiştir.




Sevgiler,
Ebru

2 yorum:

  1. Fransa cilt bakım ürünleri konusunda bence gerçekten başarılı.Yaşam dükkanına da bir göz atalım,tanıştığımıza memnun oluruz belki :)

    YanıtlaSil
  2. Ben serumlara da bir göz atmanızı tavsiye ederim...çok başarılı....

    YanıtlaSil