4 Mart 2015 Çarşamba

Avon Indulgence Ruj Serisi #öncesen



Merhaba Arkadaşlar,

Avon markası harika bir ruj serisi çıkardı. Bu ruj serisindeki rujlar dudaklarda uzun süreli nemlendirmeyi vaat ediyor. Muhteşem renklerden oluşan bir seriyi bizlerle buluşturan Avon markasına çok teşekkür ediyorum. Özellikle yaz aylarında tercih ettiğim turuncu renge bayıldım diyebilirim. İçlerinden Garden Rose şuanda en favori rengim olmuş durumda. Zaten canlı renkleri çok seviyorum ayrıca gün içerisinde dudaklarım kuru olduğu için içerisindeki nemlendirici özelliği benim için gerçekten çok çok önemliydi ve bu sayede artık dudaklarıma sürekli lip balm sürmek zorunda kalmayacağım.

Avon ürünlerinde özellikle rujlar,duş jelleri,kremleri ve bir çok ürün daha sayabilirim benim için vazgeçilmezler. Özellikle youtube kanalımda belirttiğim gibi duş jellerine bayılıyorum :) Kozmetik aşığı olarak Avon'un yeri bende çok ayrı bu güzel hediye içinde kendilerine tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.

Kendinize kocaman iyi bakın.

Sevgiler,
Ebru




2 yorum:

  1. canım renkler harika görünüyor :) Ben de denemek istiyorum bu seriyi

    YanıtlaSil
  2. 8 mart blogger buluşmasında bu ruju taşıdım dudağımda. Akşama kadar süper dayandı bende :)

    YanıtlaSil