13 Mart 2015 Cuma

8 Mart Dünya Kadınlar Günün'de Bloggerlar Bursa Hilton'da Buluştu!


Merhaba Arkadaşlar,

Geçen hafta pazar günü her sene geleneksel olarak kutlanan dünya kadınlar gününde Bursa'ya gittim. Ece’nin Günlüğü,Güzellik EditörüOnYüzMilyonOjeBir Güzellik HikayesiKozmetik MeraklısıBak Bu Harika gerçekleştirdiği bu güzel etkinlikte bizleri bir araya getirdiler. İlk kez Bursa'ya gitmeme rağmen Bursa Hilton lokasyon olarak gayet güzel bir yerde sakinliği huzur dolu oluşunu çok beğendim. Önceden sosyal medyadan ama tanışmadığım bir çok blogger arkadaşımla bir araya gelmek benim için çok keyifli oldu. Tabiki ben her zaman ki gibi gerçekten çok eğlendim bol kahkahalı bir gün oluşu şahaneydi.

Farklı bir şehre gittiğinizde insan biraz daha tedirgin ve çekimser yaklaşabiliyor. Gerçi ben yapısal olarak her ikiside olmadığım için ve karşımdaki insanlar çok eğlenceli ve sıcak kanlı olduklarından dolayı tadından yenmeyen harika bir gün geçirdim. Sanki etkinliğe değilde uzun zamandır görüşemediğim arkadaşlarımı görmeye gitmişim gibi hissettim kendimi :) O yüzden bu sıcacık karşılamanız ve bizleri ağırlamanız için kendi adıma bir kez daha çok teşekkür ediyorum.

Fotoğraf konusunda bu sefer çok başarılı değilim bir kaç fotoğrafı aşağıya ekleyeceğim. Sponsorlar kısmı daha sonra gelecek tabiki Youtube kanalımdaki videoyu ekliyorum oradan da bu güzel buluşmanın detaylarına bakabilirsiniz. 

Sevgiler,
Ebru









ORGANİZASYON



DAVETLİ BLOGGERLAR


5 yorum:

  1. :-)) sen Bursa'da ben Ankara'da buluşamadık bir ..

    YanıtlaSil
  2. İyi ki geldin canım, ayaklarına sağlık ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten inanılmaz eğlendim ve harikaydı her şey tekrar çok teşekkür ediyorum hepinize;)

      Sil
  3. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığım bir etkinlikti ve seninle burdan kalkıp oralara gitmek ve yeni arkadaşlar edinmek paha biçilemezdi benim için...
    Çok çok öpüyorum seni...

    YanıtlaSil