22 Mart 2015 Pazar

Avon Nutraeffects #tohumdangelengüzellik Lansmanı


Merhaba Arkadaşlar,

Biraz rahatsızdım o yüzden yeni yazılarımı sizlerle paylaşamadım. Önceki haftalarda Avon markasının Çırağan Sarayında gerçekleştirdiği lansmana katıldım. Harika bir organizasyon ile blogger arkadaşlarımızla bir araya geldik. Yeni bir krem serisi çıkardı Avon bizde hem kremleri hemde harika bir etkinlik yaparak kendi terrariumlarımızı yaptık. İnanılmaz eğlenceli geçti diyebilirim. Sanırım en güzeli benim yaptığım terrarium oldu :)

Genelde lansmanlarda ürünlerin tanıtımı yapıldığını hepimiz biliyoruz ama böyle eğlenceli bir etkinlik daha önce yaşamamıştım. Yaptığım terrarium'un resminide aşağıda sizlerle paylaşıyorum. Umarım beğenirsiniz sanırım el becerisine yatkınım ve böyle farklı uğraşları çok seviyorum :)

Güzel bir pazartesi geçirmenizi dilerim.

Sevgiler,
Ebru









3 yorum:

  1. Çok güzel ve keyifli bir etkinlik olmuş canım, güzel bir hafta bizimle olsun ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım sanada güzel bir hafta diliyorum

      Sil
  2. çok güzel bir etkinlik olmus belli :) heleki yaptıgın terrarium bayıldım çok başarılı ;)

    YanıtlaSil