23 Mart 2015 Pazartesi

Rimel London Provocalips 16HR KissProof Lip Colour


 Merhaba Arkadaşlar,

Herkese harika bir hafta diliyorum Rimel London'un daha önce klasik rujlarından kullanmıştım. İlk kez bu serisini denedim kalıcılık konusunda başarılı hatta çıkartmak istediğinizde bile çok zor çıkıyor :) Yani bu bir avantaj mı kullanan kişiye göre değişir diyebilirim. Kullandığım makyaj temizleme mendilleri bu konuda başarılı olamadı. Ruju çıkardıktan sonra dudakta kalan izi benim pek hoşuma gitmedi açıkçası o yüzden ikinci kez deneyip resmini çekmek istemedim. Bir davete gittiğinizde uzun süreli kalıcı olmasını istersiniz ama finalinde ruju kendinizin bile çıkartamadığını hesaba katarsak bu konuda hala iyi bir fikrim yok eğer kullandıysanız ve bu konuda yorumlarınız varsa paylaşabilirseniz sevinirim.

Sevgiler,
Ebru



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder