25 Mart 2015 Çarşamba

Adaların En Güzeli Burgazada


Merhaba Arkadaşlar,

Genelde kozmetik ve bakım üzerine yazılar yazıyorum. Arada değişik hoşuma giden yerleri bazen stil postları yada orjinal ürünleri sizlerle paylaşmakta benim için ayrı bir mutluluk. Kış gitsin hepimiz çok sıkıldık bu durumdan bende resimlerimi karıştırırken geçen sene adada çektiğim resimleri buldum. Sizlerle paylaşmak istedim, havaların yavaş yavaş ısındığı bu günlerde içimiz biraz daha açılsın istiyorum.

Burgazada her zaman ilk tercihim olmuştur. Gerçi çocukluğum Büyükada'da geçsede şuan kesinlikle tercih etmem. Büyükada haklı çok değişti benim çocukluğumdaki kadar sakin ve güvenilir olmadığını düşünüyorum. Irk yada insan ayrımı yapmıyorum ama geneli araplarla kaplandı kendi insanımız bile rahat rahat gezemez oldu. Yani benden size tavsiye Büyükadaya gidip tatil yapılmaz.

Burgazadaya gelirsek eğer sessiz hala sabah yürüyüşlerinde bir birimizi tanımasak bile merhabalaştığımız insanlarla dolu :) Sakinliği verdiği huzuru mükemmel diyebilirim. Hele Ergun pastahanesi mutlaka gidilmesi gereken yerlerden. Deniz olarak önerebileceğim Madam Marta koyu fena değil ama benim favori yerim altı numara özellikle sabahları cam gibi bir denizle karşılaşıyorsunuz. Hafta sonu adalar deniz için elverişli değil o kadar kalabalık ve can sıkıcı oluyor. Gidilecekse mutlaka hafta içi gitmelisiniz.

Burgazada gençlere çok hitap edebilecek yerlere sahip değil. Yani canlı müzik yapanlar bir yada iki yer bulabilirsiniz. Sahil kenarında balık lokantaları var en güzeli Barba Yani mutlaka denenmesi gereken harika mezeleri olan bir mekan şiddetle takviye ederim. Aşağıda geçen yazdan kalan resimleri bulabilirsiniz.

Veee dikkat lütfen benim gibi güneşi çok sevip saatlerce altında kalmayın sonrası gerçekten çok fena oluyor :) İnsan sevdikleri ile birlikte zaman geçirmekten çok büyük keyif alıyor.

Sevgiler,
Ebru

 












3 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsınız, oralarda olasım geldi, ağzınıza, yüreğinize sağlık!Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim eğer gitmediyseniz mutlaka tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Biz tam da adaların karşısında Kartal'dayız, Heybeli ve Büyükada ya kerelerce gitmeme rağmen , Kınalı ve Burgaz a hiç gitmedim:( ne fena. Bu yazından sonra not aldım havalar düzelsin ada gezisi yapalım eşimle,iyi ki
    yazdın kızım, teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil