30 Mart 2015 Pazartesi

Bakım Rutinim



Merhaba Arkadaşlar,

Herkese harika bir hafta diliyorum :) Güzel bir pazartesi olsun genelde benim pazartesi günlerim çok güzel geçiyor iş anlamında o yüzden haftanın ilk gününü çok seviyorum. Bugün tek tek ürün yazmaktansa genelde pazar günleri uyguladığım rutin yüz,el ve saç bakımımdan bahsetmek istiyorum.

Roc ürünlerini kullanalı 5 ay oluyor sanırım daha önce kullandığım toniklerden hiç memnun kalmamıştım kokusu ve yapısal olarak yüzümde yanma hissi bıraktığı için hepsini çöpe attım. Tesadüfen bir internet sitesinden aldım hemde ikisi bir arada harika bir fiyata gelmişti. Temizleme sütü ve toniği mükemmel hiç bir yan etki yapmadı. Severek kullanıyorum.

Yüzümü temizledikten sonra Avon markasının spa koleksiyonundaki maskeyi kullanmaya başladım. Yaklaşık olarak 2 ay oldu sanırım kuruduktan sonra kendiliğinden soyulması şahane bir olay ve gerçekten öncesi sonrası yapsak inanılmaz bir fark var ne kadar sabunla bol su ile yüzümüzü temizlesekte bu ürünlerin etkisini vermiyor.

Bütün işlemler bittikten sonra avonun yeni cennet çiçeğinin tohumları olan bu yeni kremini kullanmaya başladım. 15 Gün sonra ciltte eşitleme yapıyor şuanda bir hafta oldu herhangi bir alerjik durum olmadı nemlendirmesi güzel avon krem konusunda iyi daha önce 5 kutu falan başka ürününü bitirmiştim ve hepside başarılıydı bakalım sonunda cildi eşitleyecek mi :)

Saç bakımında Hc markasının bir çok ürününü kullanmıştım. İçlerinden en sevdiğim bu bildiğiniz saç yağı ama diğerlerinden farklı bence 2 saat saçla bekletiyorsunuz hem nem veriyor hemde yıkadıktan sonra gerçekten bakım yaptığını hissediyorsunuz. Ben çok severek kullanıyorum. Bir takipçim instagramda sormuş saçlarım dökülme yapıyor ne yapmalıyım diye bence bu strese yada dış etkenlere bağlı ve hiç bir kozmetik ürününün yada saç bakımın ürününün bunu geçirdiğini ben düşünmüyorum. Hafif azaltabilir ama asla dökülmeyi engelleyemezsiniz.

Son olarak Alessandro markasının el peelingine geldi sıra bir tane bitirdim ve çok güzeldi. Elleri sadece nemlendirip geçiyordum ama üstündeki ölü deriyi arındırmak ve sonucunu görmek insanı gerçekten çok şaşırtıyor. Eğer kullanmadıysanız mutlaka tavsiye ederim.

Sevgiler,
Ebru

4 yorum:

  1. Avonun yeni çıkan kremini çok merak ediyorum detaylı yorumlarını en kısa zamanda bekliyorum canım teşekkürler paylaşım için sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En az 2-3 hafta daha kullanmam lazım diye düşünüyorum ama şuanda ki düşüncelerim olumlu yönde devam ediyor :)

      Sil
  2. valla okudukça çok imreniyorum bu yıl hiç kendime bakamaz oldum.:((bravo size!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakım yapmalısın eğer makyaj konusunda kozmetik ürünlerini kullanıyorsan cildini iyi temizlemen şart bu işlem sadece 1-2 saatini alacak haftada ihmal etmemelisin!

      Sil