13 Mart 2015 Cuma

Otacı Saç Bakım Şampuanı



Merhaba Arkadaşlar,

Uzun zamandır şampuan araştırması yapıyordum. Bir çok markayı denedim hem kepek önleyici hemde saçlara bakım yapması benim için önemli etkenlerden iki tanesiydi. Bir kaç marka denedim denediğim markalar içerisinde biri kepek önlüyorsa diğeri saçlara ışıltı veriyordu. Lakin kaç aydır ikisini bir arada bulamamıştım. Sevgili Nihal ve Pınarın etkinliğinde otacı resimde gördüğünüz saç bakım şampuanını göndermişti. Otacının saç ürünlerindeki başarılarını biliyordum daha öncede bir çok ürününü denedim. İçerisinde keratin olması ve gerçekten saçlardaki etkisi şahane yani yapısal olarak şeffaf renksiz bir şampuan gibi gözükse bile saçlardaki etkisi harika diyebilirim.

Yıkama kısmına gelince diğer şampuanlar gibi köpürmesi gayet başarılı ayrıca saçları kurutmaması ve sanki üstünde yazıldığı gibi şampuanın içerisinde kremsi bir yapı olduğundan saçları durularken pamuk gibi yapması ve sonucu mükemmel. İlk kez belkide bir şampuan ile ilgili bir yazı yazıyorum. Genelde şampuanlar kişiye ve saç tipine uygun şekilde olması gerektiği için fikrimi paylaşmamıştım. Otacının bu şampuanından çok memnun kalacağınızı garanti edebilirim.

Sevgiler,
Ebru

10 yorum:

  1. Şampuan arayışında olduğum şu sıralar bu yazı çok iyi geldi bana:) deneme isteği uyandı valla gittiğim markette varsa kesin alıp denicem teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bana sonucunu söyle bakalım aynı fikirde mi olacağız bekliyorum :)

      Sil
  2. Kullanan bir arkadaşım daha çok memnun kaldı şampuandan devam edeceğim almaya dedi. Ben henüz denemedim. Güle güle kullan.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen fıstık kesinlikle şahane ve artık tek kullanacağım saç şampuanı çok teşekkürler canım

      Sil
  3. Aynı üründen yaklaşık bir aydır bende kullanıyorum şampuan arayışı içindeydim bu ürüne devam etmeye karar verdim artık krem kullanmaya bile gerek kalmıyor saçlarım ipek gibi oldu güzel kokusuda cabası . Sevgiler 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o ipeksi olayı zaten beni benden aldı gerçekten çok kaliteli bir ürün bayıldım sende güzel günlerde kullan canım :)

      Sil
  4. Güzelmiş markete gidince bakıcam :) teşekkürler ....

    YanıtlaSil
  5. Ben daha denememiştim .Yazını okuyunca çok heveslendim :)) Bende saçlarımı memnun edememiş biriyim maalesef ,umarım bende memnun kalırım ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim saçıma çok iyi geldi yapısal olarak ben çok memnun kaldım dene bakalım sen ne düşüneceksin :)

      Sil