25 Ekim 2015 Pazar

#Renginibul Sponsorları-2



Merhaba Arkadaşlar,

Renginibul etkinliğimizde renklerle ilgili bizlere destek olan sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum. Her ne kadar büyüsek bile içimizdeki çocuk hala yaşıyor. Bu konuda son zamanlarda çıkan boyama kitapları ve renkli kalemlere dönüşümüz bunun bir göstergesi olsa gerek :) Bir çok insan boyama kitaplarını sıkıcı bulsa bile daha önce katıldığım Polo Lansmanında Sevgili Günseli Kato bir tek boya yaparken hiç bir şey düşünmezsin demişti bana yani aslında bu bir terapi sizi stresten uzaklaştırabilen en güzel hobi olarak düşünebilirsiniz. 

Bu konuda hepimizin bildiği Monomi markası bizlere şahane kalem setleri gönderdi. Ben en çok simli kalemleri beğendim :) simli her şeye ayrı bir hayranlığım vardır. Neon olan sette ayrı bir harika uzun süredir etkinlik sonrası paylaşımlarla uğraştığım için çok fazla vakit bulamadım ama kış aynında yanında sıcak bir kahve eşliğinde sanırım bu kalemlerle boya yapmak harika olacak.




Bir diğer markamızda Libros yayınlarından bizlere hediye edilen boyama kitabı oldu. Özellikle kalemleri ve kitabın kalitesine bakmak için boyamaya başladım. Tabi bu resim biraz yarıda kaldı en kısa zamanda tamamlayacağım. Bu kitabın bir özelliğide sayfalarının kalın olması yani keçeli bir kalem kullansanız bile asla diğer tarafta ki resme asla bulaşma yapmıyor. Son olarak söyleyebileceğim kağıdın kalitesi iyi olduğu için boyadığınız resimleri çerçeve bile yaptırabilirsiniz. Unutmayın bu sizin eseriniz olacak :)




Bir diğer renkli markamızda stabilo oda bizlere keçeli kalemleri ile ve bu harika kuru boyalarıyla aramızda oldu.


Derm Ecto markası bakım alanında bir çok ürün yelpazesine sahip ben güneş kremini aldım. Özellikle deri hastalıkları olan kişilerin bu ürünleri kullanmasını tavsiye ediyorlar.

Rituel de Beaute markasını görmüş olanlarınız vardır diye tahmin ediyorum. Özellikle ısıtıcı bantları özel günlerinizde yanınızda bulundurmanız gereken en önemli ürünlerinden ben daha önce bir paket bitirmiştim. İnanılmaz rahatlatıcı ve ağrınızı hafif bir şekilde azaltmanıza yardımcı oluyor.


Birazda kozmetik markamızdan bahsedelim artık :) Farmasi ürünlerini ben başarılı buluyorum en azından kullandıklarımı. Kaş ve kirpik serumunu henüz demedim ama sabırsızlanıyorum. Doğal el sabunum kalmamıştı o yüzden sabunu görünce ayrı bir sevindim. Ürünleri kullandıkça yazma taraftarıyım bilirsiniz. O yüzden tekrar yeni bir yazıda görüşmek üzere :)

1 yorum:

  1. kalemlere bayıldım tabi.. farmasi kirpik serumunu da kullanıyorum bakalım ne olacak...

    YanıtlaSil