8 Ekim 2015 Perşembe

#RENGINI_BUL ETKINLIĞI (HAYATIMAKYAJLA.COM VE BIRBUKETKOZMETIK.COM)



Merhabalar,

Sevgili Buket ile birlikte bir ay içerisinde hazırlandığımız #Renginibul etkinliğimiz ile ilgili bu yazımda sizlere bu etkinliğin gizli kahramanlarından bahsetmek istiyorum.

Özellikle bu tür organizasyonlarda ki en önemli konu profesyonel bir fotoğrafçının olması gerektiğidir. Siz etkinlikle sponsorlarınız ile ilgilenirken bir kişinin resimlerinizi alması gerekiyor. Sanırım etkinliğimizin baş kahramanı demek çok yerinde olacak diye düşünüyorum.

Kimden mi bahsediyorum ??? :)) Tabiki Sevgili Simin'den kendisi uzun yıllar bu işin hem okulunu hemde yaptığı işlerle ismi duyurmuş çok başarılı bir fotoğraf sanatçısı genelde anne-bebek, özel gün, düğün gibi bir çok alanda hizmet vermekte. Yaptığı başarılı çalışmaları Tık Tık yerinden görebilirsiniz. Sanırım Simin olmasaydı etkinliğimiz bu kadar ses getirmezdi.

Bu harika resimleri çeken Siminciğime çok teşekkür ediyorum. Bence bir insan işini seviyorsa oda objektifine yansıyor işte bunun kanıtı aşağıdaki resimler :)))

Veeeeee karşınızda o şahane insan ;)





















8 yorum:

  1. çok başarılı bir etkinlik olmuş
    tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. Simin enerjisi harika bir insan çok memnun oldum tanıdığıma harika kareler yakalamış etkinlikte :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum iyi ki bizimle birlikte oldu :)

      Sil
  3. merhaba blogunuzu takibe aldım ancak blogger'da yeniyim yardımcı olmak için sizde takip ederseniz sevinirim :) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizi takibe almıştım görmediniz sanırım :)

      Sil
  4. blogunuzu takipteyimm.. benim blogumada beklerimm gelirsniz çok mutlu olurum. sevgiler :))
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil